|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Valt opzich wel mee. Kamer kost 35 euro voor 2 personen. En ik heb wel wat over om Violator te zien! |
|
Dat valt goed te doen dan. En ja, zonder Violator was ik ook niet gegaan denk ik. Die spelen nooit hier in de buurt. |
|
Precies! Heb er wel super veel zin. |
|
Ik ook, hoewel we de eerste bands zoals gewoonlijk weer eens gaan missen. |
|
Hehe oke. Wij gaan al redelijk vroeg. Denk dat we er rond 1 uur zijn. Rustig inchecken, stad even in. |
|
Ons probleem is dat onze Bob morgen terug komt uit Londen, maar we weten nog niet hoelaat. |
|
Lange dag wordt het, maar heb er zin in Faustian Spirit of the Earth |
|
Hebben ze die gast wel gepakt? Anyway, sterkte er mee. Wát een wereld... Bareuh... |
|
quote: Thnx, ik heb geen idee, de politie stond wel binnen en paar minuten binnen, maar of er iemand is aangehouden durf ik niet te zeggen. Ohja, Violator was heel gaaf to zover ik ze gezien heb. |
|
Tering, wat een gek zeg! Maar er is dus geen blijvende schade voor je? Sterkte man! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Zover ik weet niet, ik moet vanmiddag terug naar het ziekenhuis ter observatie. Voel me in ieder geval behoorlijk beroerd. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 28-12-2008 10:40] |
|
Ja, kan ik me voorstellen. Beterschap! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Dankje, ik ben benieuwd hoe het met die andere 2 gaat.... |
|
Sterkte dermee Voor mij was het een fijne avond! |
|
Dankje, was er verder in de zaal nog wat van te merken buiten de politie die er binnenrende om? |
|
ik heb heel het optreden van Violator vanaf de trap aan het podium gezien maar heb helemaal niets van de steekpartij mee gekregen, heb het daarna wel gehoord maar de organisatie zei me na Tankard dat het alemaal een beetje overdreven was wat men allemaal zei maar blijkbaar dus niet |
|
Ik hoorde in ieder geval in het ziekenhuis dat die andere 2 sowiso nog een nacht moesten blijven. In eerste instantie moest ik dit ook, maar als ik het vandaag liet controleren mocht ik vanacht nog gaan. Dat was dus ook zo. Een van die 2 was schijnbaar recht op zijn borst geraakt. Hoe zijn toestand is weer ik niet. Word daar wel nog van op de hoogte gehouden. |
|
Heb wel geen politie in de zaal gezien. |
|
Dan zijn ze alleen bij de ingang/ehbo geweest denk ik. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 28-12-2008 14:43] |
|
Je plaatje werkt niet. |
|
Nu wel als het goed is. |
|
Jak. |
|
Damn, wat een zieke zooi zeg? Ik hoop dat ze die malloot die dat gedaan heeft te pakken krijgen. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |