|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Goeie actie man! |
|
quote: Dat vind ik heel attent van jullie Je ontvangt z.s.m. een e-mail. Dan maar een herkansing in Zwolle, hopelijk zonder messteken. Bedankt alvast! [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 02-01-2009 20:23] |
|
quote:Top, idd een mooi gebaar ja. Fuck the world and fuck you |
|
Mooi gebaar |
|
Superleuk om te zien |
|
quote: Haha, weer een avond ziekenhuis erna ja :p |
|
quote: Haha, maar mocht je een slaapplek nodig hebben, laat het mij of Pascal maar weten. Against God and Government |
|
quote:Bedankt voor het aanbod alvast. Heb onze Bob alweer ingelicht gisteren, dus dat komt wel goed. |
|
quote: Heb je altijd een vaste bob ofzo? Against God and Government |
|
quote: Voor concerten gelukkig wel ja. Is echt ideaal die gozer drinkt nooit. Vandaar dat ik er doordeweeks bijna altijd kut aan ben na een concert. Maar bij Tankard vatten we wel een paar pinten bier |
|
quote:netjes! |
|
tering ziek man, zeker omdat je meestal wel verwacht dat je zoiets zou voelen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die Hedonisten zijn wel de max Beterschap en zo signature |
|
Goddomme, wat een verhaal Kun je niet eens meer normaal naar een concert, de tering. Beterschap aan alle slachtoffers! spelfout weggehaald... |
|
Beterschap mensen. Leten we hopen dat dit soort belachelijke gebeurtenissen beperkt blijven tot zeer zeldzame incidenten binnen onze scene. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wow, that sucks. Hoop dat het geen blijvende schade heeft aangericht bij jou nog de andere. En dat ze de klootzak pakken. Welke idioot gaat nou zomaar zonder reden 3 mensen steken, heeft iemand het uberhaupt gezien? |
|
Thanks allemaal Met mij gaat het goed. Hoe het met die andere 2 gaat weet ik niet, maar daar ben ik eerlijk gezegd wel benieuwd naar. Vrijdag mogen de hechtingen eruit. Heb wel een paar dagen behoorlijk veel last van mijn ribben gehad, maar dat gaat nu ook wel weer goed. Ik kan weer normaal hoesten dat is al heel wat. Helaas zullen ze die klootzak toch niet meer te pakken krijgen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |