|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Atak presenteert: De enige Nederlandse show van The Black Dahlia Murder op de Nocturnal European tour 2009! Supports: Cephalic Carnage (USA) - Relapse Psycroptic (AU) - Nuclear Blast Sylosis (UK) - Nuclear Blast Zaal open: 20:30 Aanvang: 21:00 Entree: € 17.00 E-ticket: € 15.00 VVK: € 15.00 www.myspace.com/blackdahliamurder www.atak.nl [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 07-10-2008 16:37] |
|
Aanwezig! |
|
errggggg vet avondje...Aanwezig.. |
|
Hm, klinkt niet verkeerd. Eens zien of er mensen mee kunnen rijden en dan wellicht... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Balen dat ik op tour ben, had graag Cephalic gezien |
|
quote: Balen dat jullie niet op tour zijn met deze lui! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Als het enigszins mee zit aanwezig ! The Black Dahlia Murder ! Cephalic Carnage ! Psycroptic ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
2 weken+ nog, lichamelijke voorbereidingen zijn begonnen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ziet er wel goed uit, helaas ver weg |
|
vette package, maar tikkeltje aan de dure kant? Net als die package met Amon Amarth. |
|
4 kwalitatief sterke bands voor 15 euro te duur? Ik vindt het prima zo. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik las 17 pleuro, maar je hebt gelijk 15 euro in de vvk is te doen. Beetje misleidend en niet erg wervend. Gewoon weglaten die dagkassa. |
|
Tja, bandjes kosten nu eenmaal geld. De entreeprijs is over het algemeen gebaseerd op break-even bij een volle zaal. |
|
Aanwezig. |Met zwangere vrouw. |
|
quote: hehehe *herinnert verhaal van gisteravond* [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-02-2009 17:34] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: tell me about it... |
|
quote: Met Cephalic had ik erg ruig gevonden maar de rest van de bands verkies ik niet boven Fuck the facts |
|
quote: En terecht, op zich. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-02-2009 21:42] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Steekt een vinger op... Raad eens welke? |
|
Wat een vette line-up. hier wil ik wel heen. Eind weg helaas. |
|
Gewoon doen zou ik zeggen. |
|
Yeah, kaartje binnen! Dit word zo vet |
|
quote: Bijna 3 uur met de trein |
|
quote: Toch nog goed te doen? |