|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, Chris op een dance party. Boeiender |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tering dat was echt gaaf!!! Allemaal erg strakke bands, maar kwam toch echt voor de Black Dahlia en jemig weat beukt dat live |
|
Vette avond Psycroptic was denk ik muzikaal gezien voor mij de beste van de avond. Jammer dat ze wat matiger geluid hadden. Sylosis was moddervet en -strak maar wel erg inwisselbaar. Cephalic Carnage heeft een paar extreem vette dingen, maar verliezen zich soms wat teveel in technisch geneuzel. The Black Dahlia Murder was de band van de avond, aardige muziek maar wat een energie en passie! Ik kan me voorstellen dat het om naar te kijken niet zo boeiend is maar vooraan was het toch aardig interessant Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat Yelmer zegt. The Black Dahlia Murder overduidelijk dé band van de avond. Wat een energie, en wat een beest van een drummer! Ik heb geweldig genoten! Daarentegen vond ik Dave van Psycroptic maar matig, eerlijk gezegd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja was idd een mooi feestje, ik vond het geluid over de hele avond eigenlijk best goed. Misschien bij de ene iets beter dan bij de andere band, maar het viel me niks tegen Laatste nummers van Sylosis gezien, klonk wel ok. Psycroptic was vet alleen jammer dat ze los van het eerste nummer alleen nieuw spul speelde. Cephalic Carnage heb ik een beetje gemist en Black Dahlia beukte alles omver!! Wat een gigantisch strakke live band, die ga ik zeker nog een keertje checken |
|
Fak, een mooie blauwe plek op m'n oogkas Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, ja ik heb ook een maar flinke stoten op m'n smoel gehad ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Jup, same here. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Was gisteren erg gaaf inderdaad ! Erg strakke shows! Ik heb me ook erg goed vermaakt ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Joa, mooi feestje. Het ging er ook goed op! Nadien met de mannen van CC (zangert geloof ik.) en twee van Psycroptic nog een dikke jongen gerookt.. CC scoorde niet met het Heerlijk dat Heiniken bier.. |
|
Piggyback iemand? |
|
Awwwwwwwww, wat een skatje ook hè. Boeiender |
|
Hehehe, whoohhaaa! Die lui van Metalshots zijn erop uit om mij debiel op de foto te zetten, heb ik het idee Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Of misschien moet je het beeld van jezelf bijstellen? Op de één of andere manier is het me nog maar één keer gelukt (Ahum) om bij metalshots als bezoeker op de site te komen. |
|
Jaa vet avondje. Goeie sfeer ook. Heb ik nou wat aan die eerste band gemist of niet? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hun drummer was wel goed, maar ik vond een beetje standaard. Zeker tegenover de rest van de line-up. |
|
quote: Hahah, inderdaad ja, wat een sukkel ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |