|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, misschien net, maar de laatste trein terug gaat al om half 11 |
|
Zeker aanwezig, zin in ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
+1 Morgen even een kaartje regelen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Aanwezig, motherfuckers. zie jullie wel in de pit The trend is dead. |
|
Je komt van Rotterdam naar Enschede? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Klopt, samen met nog wat volk . Black Dahlia Murder is namelijk gruwelijk! The trend is dead. |
|
Netjes. Ik geef je wel een stoot op je smoelwerk in de pit ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Bring on the pain The trend is dead. |
|
Aangezien ik de Bob ben en dus nuchter blijf, kan ik deze keer ook goed richten dus dat komt goed ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Moet alleen nog wel kaartjes kopen :') . haha. Maar het plan is inmiddels ingezet. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 12-02-2009 21:08] The trend is dead. |
|
quote: De zwangere vrouw blijft thuis... Jammer genoeg moet ik de volgende dag werken.. Zorgen dat ik optijd van het padje af en dr weer op kom. |
|
He, jammer Maar toch wel genoeg tijd om wat spullen af te breken daar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Joa, gaat er steeds beter uitzien.. Alle kids naar huis het weekend, dus niet om 12:00 beginnen maar om 18:00.. Kan dus ook laat worden.. |
|
Jeeeu! Morgen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja! Goeie shit |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Toch niet bij. The trend is dead. |
|
quote: Ja en dan nog terug.Fuck treinen rijden niet zo laat. =) |
|
Kaartje(s) zijn binnen. |
|
Zin in!! |
|
In de Grolsch zaal zie ik nu pas, ben benieuwd ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Staat op mijn E-ticket. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
za 21 The Black Dahlia Murder (enige NL show!) The Black Dahlia Murder + Cephalic Carnage + Psycroptic + Sylosis (Saxion zaal) za 21 X-it Phoenix Alternative Danceparty (Grolsch zaal) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |