![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, misschien net, maar de laatste trein terug gaat al om half 11 ![]() ![]() |
|
Zeker aanwezig, zin in ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
+1 Morgen even een kaartje regelen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Aanwezig, motherfuckers. zie jullie wel in de pit ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Je komt van Rotterdam naar Enschede? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Klopt, samen met nog wat volk . Black Dahlia Murder is namelijk gruwelijk! The trend is dead. ![]() |
|
Netjes. Ik geef je wel een stoot op je smoelwerk in de pit ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Bring on the pain ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Aangezien ik de Bob ben en dus nuchter blijf, kan ik deze keer ook goed richten dus dat komt goed ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: ![]() Moet alleen nog wel kaartjes kopen :') . haha. Maar het plan is inmiddels ingezet. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 12-02-2009 21:08] The trend is dead. ![]() |
|
quote: De zwangere vrouw blijft thuis... ![]() Jammer genoeg moet ik de volgende dag werken.. Zorgen dat ik optijd van het padje af en dr weer op kom. ![]() |
|
He, jammer ![]() Maar toch wel genoeg tijd om wat spullen af te breken daar ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Joa, gaat er steeds beter uitzien.. Alle kids naar huis het weekend, dus niet om 12:00 beginnen maar om 18:00.. Kan dus ook laat worden.. ![]() ![]() |
|
Jeeeu! Morgen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ja! Goeie shit ![]() ![]() |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Toch niet bij. ![]() The trend is dead. ![]() |
|
quote: Ja en dan nog terug.Fuck treinen rijden niet zo laat. =) ![]() |
|
Kaartje(s) zijn binnen. ![]() |
|
Zin in!! ![]() ![]() |
|
In de Grolsch zaal zie ik nu pas, ben benieuwd ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Staat op mijn E-ticket. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
za 21 The Black Dahlia Murder (enige NL show!) The Black Dahlia Murder + Cephalic Carnage + Psycroptic + Sylosis (Saxion zaal) za 21 X-it Phoenix Alternative Danceparty (Grolsch zaal) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |