|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hiberica distro ja, daar heb ik ook m'n Krieg & Vermeth CD's vandaan . |
|
hmmmm... weet iemand nog een goeie site waar je nummers van die bands kunt downloaden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hmm.. audiogalaxy is dood.. dus dan moet je of naar een andere downloadgeval zoals directconnect, of via Rhodium (zie dat topic) , of per band proberen mp3's te vinden (veel bands hebben wel wat audio op hun site staan) |
|
Ik wil audio galaxy terug!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Het vond veel, het meest zelfs, maar niet alles! Trouwens downloaden is ILLEGAAL! Met andere woorden HET MAG NIET!! Gewoon kopen. |
|
Als jij mij wat geld geeft Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
on topic Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Immortal is ook gewoon Trash black, maar wee degene die dat nog niet kent |
|
Immortal zeg je?? noooooooooooooooooooit van gehoord.. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: hmmz als je immortal niet kent dan ben je ook al een paar decennia ondergesneeuwd anders kan het niet Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Immortal Thrash black? Hmm, zo heb ik het nooit bekeken. De "nieuwe" Immortal zou wel als zodanig geclassificeerd kunnen worden, zeker het laatste album. Wat betreft het overige werk, ik weet het niet. |
|
quote: Daar heb je gelijk in, maar zo gaat het altijd...beetje uitgekeken op de andere dingen, maar ik vond At the heart of winter er al aardig heen gaan |
|
Immortal thrash?? Waar dan? Het rockt wel behoorlijk in een heavy metal-traditie ja, maar thrash vind ik het niet (op z'n hoogst een enkel riffje). En de ouwe Immortal heeft nog minder met thrash uit te staan. Verder is thrash/black meestal behoorlijk SMERIG en de nieuwe Immortal is natuurlijk verre van dat. |
|
quote:immortal vind ik ook niet echt op thrash lijken. ze hebben dan wel wat solo's er tussen zitten, maar die vind ik veel te veel afgeslepen om thrash te zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Immortal heeft toch werkelijk veel Trash riffs in de nummers [edit]S toegevoegd [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 06-08-2002 16:41] |
|
Ja die thrash invloeden zijn behoorlijk duidelijk geworden sinds Abbath is gaan gitaarspelen in Immortal. |
|
quote:Live is het wel beter te horen dan op cd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Waarom mag dat niet rocken???? AL es naar Carpathian Forest geluisterd??? Dat rockt als de beesten en klint gewoon ziekelijk en 'evil' en 'depressief' enzo... Please, een beetje metal bij de black is nooit weg. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Vooral het nummer 'Sons of Northern Darkness' Trasht de pan uit! [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 06-08-2002 22:56] |
|
quote: Volledig mee akkoord!!! Grim 'n roll! vooral 'He's turning blue'!!! walgelijk, ziekelijk, sarcatisch en rock 'n rolldrumming!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
Het zijn vooral de smerigheid en agressiviteit die dit genre de black metal maken die ik het beste kan waarderen. Merciless en Nifelheim zijn twee absolute favorieten van me. Bestial Mockery kan ik ook goed waarderen. Watain moet ik nog steeds een keer beluisteren. En vooral Zwartketterij mag niet vergeten worden. Maar vaak vind ik de black/thrash wat het thrash gedeelte betreft enorm tegenvallen. Zo noem ik Bewitched liever heavy/black oid, het is veel te braaf, op enkele nummers na (Hellcult attack heerscht!). Aura Noir heeft 'het' niet, net als Nocturnal Breed. Barbatos moet ik nog eens een kans geven, en er bestaat een Australische verzamelcd met enkel Australische black/thrash in navolging van kopstukken Destroyer666. Over impiety: is dat niet meer death/black? Ik vond ze iig snel te saai worden om er een cd van te kopen (Kaos Kommand 666?). Zoals bij veel death/black eigenlijk. Brutal as hell, maar de cd's zijn allemaal te lang. |
|
quote: aargh ja dat deel dat er maar 1 gitaar de riff speelt en de rest komt invallen en ook black shining leather is één van men fav. CF songs,maar dat is niet zo thrashy... |
|
quote: DESASTER ...zitten zelfs duidelijke NWOBHM invloeden in Trouwens wat vreemd dat niemand War heeft opgenoemd. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-08-2003 17:27] |
|
quote: Barbatos, dat valt behoorlijk goed mee ... Alcohol Soldiers |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |