|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad, Aura Noir rockt! Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
oja : Razor of Occam nog maar zag dat dat al gepost was Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Bewitched Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Maar liever niet die Gates of Hell? Met die opklappende deurtjes op de digipak. Die vond ik zo futloos. Maar daar was Blakkheim al weg geloof ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik heb zelf Diabolical Desecration. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Infernö, Audiopain, Aura Noir. Luister naar de nummers op www.duplicate-records.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
mooi dat je inferno zegt : werd me gister nog aangeraden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Let wel, je hebt wat verschillende Inferno's.. |
|
Ik bedoel de Noorse Infernö, met o.a. Einar Sjursø op drums (ook Lamented Souls) en Carl Michael(Aura Noir, Cadaver, ex-alle bands hehe). Luister naar die 2 tracks op de site van Duplicate Records en je hebt weer een favoriete band erbij [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-01-2005 21:55] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sadistic Grimness: http://www.zwaremetalen.com/recensie/3269.html En Perditor, maar die zijn wel bekend geloof ik: http://www.zwaremetalen.com/recensie/2490.html |
|
net even door mn HD geneust kwam : Korp ( Demon- Reborn) tegen iemand bekend met deze band? Zweedse black thrash band, wel leuk bandje niet wereldschokkend maar toch Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Stronghold natuurlijk! NL black/thrash Mekker |
|
Wellicht dat Impious in dit topic past. Zeker een aanrader Edit: Ohja, Diabolical heerscht ook! np: Diabolical - children of the mushroom cloud [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 21-01-2005 8:39] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Wat te denken van Diabolical Masquerade?? |
|
Black EN thrash mensen. Niet black OF thrash... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb geen zin het volledig topic door te lezen, maar ik veronderstel dat Zarathustra reeds genoemd is? Een der favoriete bands mijnerzijds. Geniaal, werkelijk waar. Ik heb inmiddels Dogma Antichrist, Perpetual Black Force, Nihilistic Terror, Heroic Zarathustrian Heresy en binnenkort de eerste demo, maar item voor item weet het me te verrassen. Dogma Antichrist en het bijbehorende Heroic Zarathustrian Heresy deden mij ietwat denken aan de oude Gorgoroth, vooral door de krijs en de rauwheid van de muziek. Na wederom wat line-up wisselingen kwamen Nihilistic Terror en Perpetual Black Force. Black/Thrash Metal dat álles omver zou blazen! Stevige, opzwepende riffs, Mersus' fenomenale drumwerk, Hurricane's absoluut gave strot en ga zo maar door. Met als hoogtepunt het eerste nummer op de tweede full-length, Echoes In Eternity, is dit voor mij een band waarvan ik de geluidsdragers geen dag onaangeraakt laat! Ik ben benieuwd, 18 maart te Goudvishal met Inquisition en Merrimack. Overigens kijk ik ook erg uit naar de komende MLP 'Contempt', die over een klein aantal maandjes uit moet komen! |
|
quote: Ja, zeg dat wel. en ik ken alleen een oude nederlandse black metal band die zo heette en ergens in 1992 één of twee demo's heeft uitgebracht. |
|
Geen Zarathustra fans verder? |
|
quote:Zeker zeker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat wordt heersen de 18e. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |