|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
AUDIOPAIN natuurlijk Verder zijn gaaf Infernö,Aura Noir,Nocturnal Breed,Vesen,Bewitched,Gehennah. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
mork gryning is ook een trash/black metal band |
|
Gisteren eindelijk Bewitched : "Diabolical descration/ Encyclopedia of evil" aangeschaft (NP trouwens) man dat vlak na "Morbid Tales" [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 25-08-2003 18:19] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Trash/black misschien... maar zeker geen black thrash up your ass! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:lol |
|
Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: idd, dringend es wat kopen van die gasten I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
HYPNOSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Hmm, zeker Nifelheim en daarnaast ook Desaster, Razor of Occam, Gospel of the horns (gewoon de halve Australische black/thrash scene), Zemial (meer richting hellhammer/bathory). Ik, Wil Schuurman |
|
ja en BESTIAL DESECRATION, rofl!!!!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: 10000% akkoord! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Haha daar heb ik nog zon ep van liggen, ruige cover maar de muziek is wel erg slecht. Totaal ongeïspireerde riffs met vervelende vocalen ehhe Ik, Wil Schuurman |
|
correct, Soldiers Of Death, prachtig, zo cheap! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
oke das waar |
|
Op 13 september zal iedereen die durft de nodige dosis Black Thrash door zijn strot en trommelvliezen gedouwd krijgen! Dan speelt Zwartketterij als hoofdact, samen met oa Fluisterwoud en Haatstrijd in De Jonosh, Heusden!! Swedish Perversion!!!!! IJverzucht en drinkgelag. |
|
Hehe die teksten ook van bestial desecration!! (Nu heten ze nocturnal geloof ik) Fight for the gods- speed metal gods Hail ther names with blood Destroy their enemies- bastard saints Cutt of the head of god Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb net een paar nummers van Toxic holocaust van MP3.com getrokken. Tering wat een vette herrie! Dikke vette aanrader! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
Volgaarne wil ik hier nog Melechesh aan toe voegen, want dat is een wereldband die echt niet in het rijtje black/thrash mag ontbreken! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Kvikksølvguttene hoort hier ook zeker thuis. Black/thrash met Necrobutcher van Mayhem. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ik geloof niet dat ik Bestial Warlust had zien staan. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kunnen mensen mij hier nog heerschende blacht/thrash aanraden alla Nifelheim, Urn en Gospel of the Horns? En nee nu niet allemaal Bestial Warlust, Destroyer666 en Desaster roepen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nocturnal Breed en Audiopain zijn aanraders. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-01-2005 20:00] |
|
Aura Noir ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |