|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb net even op dat pervertedtaste gekeken, en daar hebben ze het over 3,50 euro bijkomende kosten, en dat is allemaal in het duits. Ik zou echt nie weten hoe je daar moet betalen, duits is niet mijn sterkste vak . Ik weet nou wel wat ik precies zoek: Vader -reign forever world en Soilwork - natural born chaos een met lange mouwen en de ander met korte. Maar op veel sites hebben ze wel het Vader shirt, maar niet het soilwork shirt, en de verzendskosten van 3,50 wil ik niet 2 keer betalen eigenlijk. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ja zeker, te bestellen bij code666, kijk bij releases |
|
1000 en 1 maal dank Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat is wel een cool shirt dude. |
|
quote:Ik zag hem eerst Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ik hoef hem ook niet. Diabolicum, kutband. |
|
quote: Wat een waanzinnig mooi shirt is dat zeg [Dit bericht is gewijzigd door Koud op 03-06-2002 12:52] Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Is er misschien ook ergens een plaatje van het soilwork - predator's portrait te zien? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zijn er nog ergens oudere Death shirts, of überhaupt Obituary of Dark Angel shirts te vinden? Betaalbare mailorder/winkel? |
|
quote: Jane Schuldiner, de moeder van Chuck (rip) verkoopt Death shirts: http://www.emptywords.org/support.htm#shirts The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
weet er iemand een nederlandse site waar z etshirts van AMon AMarth verkopen? Bij metalblade hebben ze een practige LS van het laatste album, maar die si alleen te verkrijgen via metalblade, en das dus bestellen in het buitenland. Geld opsturen naar het buitelnad lijkt me nie zon goed idee :S. Iemand tips? Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
uhmz zo'n grote naam is volgens mij zowel bij de large als displeased te bestellen zeker weten doe ik het niet... Je moeder. |
|
Displeased iig niet, en de Large dat verwacht ik ook niet. |
|
quote: Hmm, ik zal eerst nog minstens een metalmarket afwachten... Thanks anyway! |
|
deze vind ik echt brilant mooi! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Sjezus als je m mooi vind bestel hem dan gewoon! Ik heb ook zo ontzettend vaak geld in een envelop opgestuurd naar het buitenland. Soms gaat het fout, maar dat is het risico dat je neemt. Anders moet je via cheque of credit card ofzo betalen (of iemand zoeken die credit card heeft en met hem een dealtje maken...) Zenial |
|
quote: ik heb gewoon geen zin om geld kwijt te raken in de post, en als het al aankomt, is het altijd afwachten of je wel wat terug krijgt. Ik zal eens iemand zoeken met een creditcard Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Misschien verkopen ze het shirt bij de Metal Mania Store in Nijverdal. (het telefoonnummer en e-mail adres staan op de site) www.metalmaniastore.nl the only pleasure is pain |
|
tnx ik zal morgen es bellen Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote:ik heb hier een Hypocrisy - Catch 22 (TS) XL liggen..... 1 keer gedragen... intresse? changed to 'ouwe' |
|
quote: Zat redenen om ze fysiek te kopen, als je ze vindt tenminste (in dat geval ook ff doorgeven aub!), maar ik kan je in ieder geval verzekeren dat het betrouwbaar is; ikzelf heb ze bij haar besteld en het kwam allemaal netjes binnen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee! Zenial |
|
quote:vroeg ik jou wat? changed to 'ouwe' |
|
Nee! Zenial |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |