|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Girlies zijn vaak een stuk minder, vaak bevatten ze alleen het bandlogo.. |
|
quote: inderdaad, heb er op wacken afgelopen jaar iemand met een manes shirt zien lopen (en zo te zien wast een net nieuwe), ik heb me klem gezocht naar dat shirt maar helaasch, maar dat soort zeldzaamheden zijn goed te vinden op festivals e.d. Je moeder. |
|
k heb een nieuwe sun caged trui wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat vind ik dus _juist_ mooi, hadden ze die ook maar als gewoon TS. Bijvoorbeeld die girly van Mayhem.....dat zou vet zijn als TS. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Ik bezit niet echt zeldzame shirts helaasch. Alleen Forgotten Woods "Curse of Mankind" en Dimmu Borgir "For All Tid" (de allereerste) zie je niet zo vaak meer. En ik heb nog nooit iemand met een Obtained Enslavement shirt zien lopen. Maar OF ik kijk niet goed OF iedereen vind die band kut. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
kheb ook nog een (illegaal) shirt van dimmu borgir, nog weinig mensen mee zien lopen, staat de hele band op onder het bloed ofzo Je moeder. |
|
quote: Met zo'n rijmpje achterop: Did you see it because you were demented ...... of zoiets dergelijks?? edit: Weet iemand of dit een officieel shirt is? [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 20-01-2003 21:56] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Idd, liever een shirt met alleen een logo dan zo'n shirt met lelijk plaatje en lompe tekst erop. Of een bandfoto, helemaal erg Dat vind ik wel weer tof van mijn nile hoodie. Geen gezeik, gewoon "Nile" op de voorkant en een subtiel plaatje op de achterkant... Zenial |
|
quote: Dit is geen origineel shirt,hoewel voor een bootleg het wel mooi uitziet! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Toch maar eens goed opletten dan want ik heb ook een Obtained Enslavement shirt en ook nog best vaak aan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: die jah... Je moeder. |
|
tja... dat is natuurlijk een beetje jammer Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Volgens mij is het enige officiele DMT shirt van satyricon zwart/wit , met voorop de cd-cover en het logo, achterop de bandleden |
|
quote: Klopt,het enige officiele is enkel in zwart/wit gedrukt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |