|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:braaf changed to 'ouwe' |
|
www.nuclearblast.de Het ontvangen van de catalogus kan ff duren maar je bestelling heb je binnen een maand. 6€ verzendkosten Gewoon cash betalen. Bij mij al een hele hoop bestellingen goed gegaan. Bij de State off art in nijmegen kun je volgens mij wel het vader shirt krijgen.. HYpocrisy shirt wel aardig, maar dan wilk um kleiner en longsleeve.. dus bedankt. Weet iemand benediction en/of bolt thrower shirts te vinden? [Dit bericht is gewijzigd door Lon op 04-01-2003 22:58] |
|
Wie kan mij helpen aan het Kampfar-shirt van de mcd "Norse"? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: quote mijzelf maar weer eens want ik kan er nog steeds geen vinden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:idem hier, ook een Mysticum shirt zou fijn wezen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:ja idem hier! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mysticum shirts bestaan wel, ik kom ze echter zelden tegen en dan vaak rond de schouders van iemand anders, basser Fluisterwoud had er vorige week ook 1 aan. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik ben er ooit eens 1 tegen gekomen. Maar het nadeel van dat shirt was dat het een ripoff van een ripoff was. Dus na 1x wassen en de print is er vanaf. volgende x die persoon neerknuppelen die hem aan heeft. dat is volgens mij de enige manier! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Niet de ENIGE manier ... meer JOUW manier |
|
Ik heb ooit een hele gave gezien op Graspop, op de voorkant het logo en achterop een Nuke-teken + tekst, dit alles in gifgroen op een zwart shirt [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 05-01-2003 0:18] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Een gastje op mijn oude school (Revius Lyceum ), zat een paar jaar onder mij, had ook een Mysticum shirt. Die met die gestileerde afbeelding van een brandende kerk. |
|
quote:gaaf! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ashes to ashes... gaaf shirt indeed, vond die gifgroene anders ook heel vetjes Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Die gifgroene ken ik niet. Volgens mij is Full Moon Productions mailen een goede gok, die zouden immers de nieuwe CD ('Planet Satan') uitbrengen? En Hub de Gallier van het forum hiero kwam aanzetten met die Mysticum split, misschien weet hij er wel meer van? Die kent half Noorwegen... |
|
*tip* Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik heb voor diabolicum code 666 gemailed maar die hadden er niet meer en wisten niet of er nieuwe kwamen. Lekker handig weer. Op de fmp site (full moon) , www.fmp666.com , staat in de catalogus in ieder geval nog wel een mysticum shirt (ik geloof die van ashes to ashes, maar dat weet ik niet meer zeker) .. maar valorian betwijfelt hoe betrouwbaar en vooral snel ze zijn bij FMP mailorder, afgaande op de reacties in het messageboard daar... [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 05-01-2003 0:25] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
heeft iemand wel eens gehoord van een Bestia shirt (bm uit Estland) ?? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik heb net de displeased catalogus binnen. Wat staan daar lekker veel burzum shirts in displeased alles XL?! kut |
|
quote: Ja displeased is niet zo handig voor kleine vrouwtjes Je kan ook girlies bestellen hehe Zenial |
|
Gezocht : t-shirt van living death Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gezocht: Moonspell-Wolfheart Shirt... |
|
quote: Krijg je lekker nie , ff serieus, op festivals de stands afschuimen ,als er eentje een oude stock uithangt misschien, t is wel al enkele jaren geleden dat ik dat shirt ergens heb zien hangen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Had je op de moonspell tour moeten kopen net als ik ghehehehe Koop maar fijn een Darkness and Hope shirt haha Zenial |
|
Woei op de metalmarkt een LS van Amon amarth op de kop weten te tikken Helaas niet die van VERSUS THE WORLD, maar die van THE CRUSHER. Maar das ook een mooi shirt. ! woei! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |