|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zo 28 dec 08 Christmas Metal Symphony - A Metalized Christmas Tale Doro + Russel Allen + Johan Edlund + Mats Léven + Ian Parry + Floor Jansen + Marcel Coenen + Marcella Bovio Op zondag 28 december zal in 013 te Tilburg voor de eerste keer CHRISTMAS METAL SYMPHONY worden uitgevoerd, een nieuwe, unieke en vooral vette kerstshow speciaal bedoeld voor de echte metalfan! De muzikale productie is in handen van After Forever toetsenman JOOST VAN DEN BROEK (After Forever), die speciaal voor deze gelegenheid de samenwerking is aangegaan met het MAGNUM OPUS ROCKESTRA. Dit van origine klassiek geschoolde orkest onderscheidt zich van andere symfonieorkesten doordat alle muzikanten een persoonlijke voorkeur hebben voor rock- en metalmuziek, iets wat deze versmelting van metal en klassiek dan ook extra bijzonder maakt. De band die de muzikale basis levert tijdens de show, bestaat uitsluitend uit echte rock & metalveteranen: KOEN HERFST (Epica: Drums), MARCEL COENEN (Sun Caged: gitaar), JOHAN VAN STRATUM (Stream of Passion: bas), SANDER GOMMANS (After Forever: Gitaar), JEFFREY REVET (Stream of Passion: Keyboards ) en uiteraard Joost van den Broek zelf (Keyboards). Inmiddels hebben RUSSELL ALLEN (Symphony X), DORO, MATS LEVÉN (Therion), JOHAN EDLUND (Tiamat), MARCELLA BOVIO, GEORGE OOSTHOEK (Orphanage), IAN PARRY(Consortium Project) en FLOOR JANSEN (After Forever) hun medewerking al toegezegd en zullen er nog meer namen gaan volgen! http://www.013.nl/event/2618_christmas_metal_symphony_a_metalized_christmas_tale Dat ziet er eigenlijk best verdomde interessant uit, moet ik zeggen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hey dat lijkt me leuk |
|
lijkt me best gaaf, maar veeeeel te duur... |
|
quote: Tof joh! Boeiender |
|
quote: idd. gaaf concept.. maar die prijs |
|
Ticket € 32,50 | Servicekosten € 3,90 Vrij prijzig ja, maar ook wel een aparte avond lijkt me. Boeiender |
|
quote: http://www.myspace.com/christmasmetalsymphony |
|
Gaaf Frank dat je meespeelt! Hoorde er laatst al iets over van Marcel. Wellicht dat ik kom kiek'n! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Yo Martijn, thanks Ja wel klote voor Sander man, maarja, begrijpelijk. 'k Ga mn best in ieder geval doen! Wellicht tot dan dan! |
|
Ah ja, Koen had er al over in de oefenruimte. Erg tof dit, helaas niet aanwezig omdat ik dan als het goed is in Finland zit. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ja, dit wordt zeker heel speciaal, Testament nummers spelen met chuck billy op zang en met orkest erbij en zo, can't wait ! |
|
hell yeah |
|
quote: Ah, 1 van de nieuwe namen dus? De nood om heen te gaan wordt zo wel verhoogd! Boeiender |
|
quote:Dude, je gaat gewoon samen spelen met Doro? Die kant maar op denk ik. Tjeu, als je gaat: hebt ge dan een autoplaats voor mij? [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 16-10-2008 16:44] |
|
quote: Doro? CHUCK! 10x meer indrukwekkend dan die afgelikte boterham uit duitsland Als ik ga heb jij vervoer natuurlijk. Boeiender |
|
Yeah, Testament nrs spelen met Chuck wordt mijn persoonlijke hoogtepunt I guess Hoewel dr nog wel heel wat meer leips op de setlist staat! |
|
quote: Nu moet ik er zeker heen! |
|
Hmm twijfel de twijfel.. ga ik dit doen of toch gewoon vakantie houden in die periode en lekker niksen |
|
Officieel persbericht: CHRISTMAS METAL SYMPHONY: KERSTFEEST OP DE METALMANIER! Op zondag 28 december zal in 013 te Tilburg voor de eerste keer CHRISTMAS METAL SYMPHONY worden uitgevoerd, een nieuwe, unieke en vooral vette kerstshow speciaal bedoeld voor de echte metalfan! Een collectief van internationale zangers en muzikanten, gesteund door een 30-koppig orkest en een speciaal samengestelde band zullen de beste metalnummers uitvoeren uit (bijna) alle krochten van de metal genres. Inmiddels hebben CHUCK BILLY (Testament), DORO, RUSSEL ALLEN (Symphony X), MATS LEVÉN (Therion), JOHAN EDLUND (Tiamat), MARCELLA BOVIO, GEORGE OOSTHOEK (Orphanage), IAN PARRY(Consortium Project) en FLOOR JANSEN (After Forever) hun medewerking al toegezegd en zullen er nog meer namen gaan volgen! Christmas Metal Symphony draait allemaal om het verhaal van Jonathan. Dit zal tijdens de show als leidraad dienen, waarbij elk gedeelte van het verhaal muzikaal zal worden vertaald middels een selectie van de beste metalnummers aller tijden; van progmetal naar rock, van death naar speed en van industrial naar NWOBHM... De muzikale productie is in handen van JOOST VAN DEN BROEK (After Forever) die speciaal voor deze gelegenheid de samenwerking is aangegaan met het MAGNUM OPUS ROCKESTRA. Dit van origine klassiek geschoolde orkest onderscheidt zich van andere symfonie orkesten doordat alle muzikanten een persoonlijke voorkeur hebben voor rock- en metalmuziek, iets wat deze versmelting van metal en klassiek dan ook extra bijzonder maakt. De heftige band die de muzikale basis levert tijdens de show, bestaat uitsluitend uit echte rock & metalveteranen; KOEN HERFST (Drums / Epica ), MARCEL COENEN (Gitaar / Sun Caged), JOHAN VAN STRATUM (Bas / Stream of Passion), FRANK SCHIPHORST (Gitaar / Control Human Delete), JEFFREY REVET (Keyboards / Stream of Passion ) en uiteraard Joost zelf. (Keyboards) Er zijn inmiddels diverse (concept-) projecten geweest waarvoor speciaal een verhaal werd geschreven inclusief de muziek. De mannen achter Christmas Metal Symphony huldigen echter het standpunt dat er door de jaren heen eigenlijk al zoveel schitterende metalnummers zijn geschreven dat het zonde zou zijn om hier niets mee te doen. Je mag dan ook verwachten dat deze unieke show één groot feest der herkenning zal gaan worden, met de nodige verrassingen natuurlijk! Op de speciale Hyves & MySpace pagina's lezen wie er allemaal nog meer zullen verschijnen op het speciaal voor de gelegenheid uit te bouwen kerstpodium van 013. De kaarten kosten slechts € 32,50 en zijn vanaf 10 oktober verkrijgbaar aan de kassa van 013 en via alle bekende verkooppunten van 013. Evenement: CHRISTMAS METAL SYMPHONY Datum: Zondag 28 december 2008 Lokatie: 013 - Tilburg Deuren open: 19.00 uur Programma: 20.30 uur Voorverkoop: 013 Boxoffice en via ticketservice. (voor meer info: www.013.nl) Tickets: Voorverkoop: € 32,50 / dagkassa: € 35,-) Internet: www.myspace.com/christmasmetalsymphony www.xmasmetalsymphony.hyves.nl |
|
Nieuwe ad; (spectre; ik heb er achteraan gemaild ) |
|
Waarom moeten ze toch altijd zo onwijs veel info en tekst op zo'n ad drukken >: Alsof ze daar mooier van worden.. En is Mats Leven niet ex-Therion? Gezien ze bij anderen wel ex- voor de band naam hebben geplakt? |
|
quote: Gelukkig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gelukkig is je website zo mooi en overzichtelijk. :') |
|
hihi @ schaep quote:gaat in 1e plaats om de info (veel namen in dit geval). En dan zo mooi mogelijk. Aardig gelukt lijkt me. quote:Was ze dan nog niet duidelijk lijkt me (wist ik ook niet trouwens @ ex-). Maar *verrassing* we gaan wel Therion-nrs met hem spelen. |
|
quote: zag het gisteren hangen in 013... idd te duur... jammer... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |