|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Geweldige avond , al die weken voorbereiding zijn niet voor niets geweest en dat was te zien ! Ben persoonlijk wel blij met deze upload : ... , die Storyteller was mijn werkje , begin december gefilmd en daarna in elkaar gezet . Laat die DVD maar komen ! |
|
Kep wat gemist volgens mij... hehe Wordt dit nog officieel uitgebracht? |
|
quote:dat bedacht ik me ook net met het bekijken van de filmpjes! marcel en frank: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik vond Johan Edlund trouwens erg gaaf juist met orkest erbij. En die in zichzelf-gekeerdheid vind ik heel erg bij zijn muziek passen, het benadrukt de zwartgalligheid ervan. Ook bij Laibach, die een vergelijkbare podiumpresentatie hebben, voegt het juist iets aan de muziek toe. Vind het wel old school- new wave-achtig, zulke zangers hebben vaak weinig contact met het publiek. Stemmiger dan al die blije huppelkut-zangeresjes van veel gothicbands. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
thanks julia quote:Yeah op de youtube-filmpjes zie'k het pas echt goed (stukken dan), heb je echt gaaf gedaan zeg!! Petje af!! Benieuwd naar het geheel!! En het was very nice meeting you __ En Johan Edlund is een coole keerl ja Ook zoeen die gewoon liefst thuis lekker muziek maakt, komt idd een beetje in zichzelf gekeerd over. Type puur voor de muziek ipv de live-aandacht, hadden we 't nog over (en hij was ook een beetje zenuwachtig hehe). En Russell is ook echt een machtig coole keerl haha. Lekker ouwehoeren en ook gewoon een down-to-earth gast hehe En +1 @ Phantom, man man.. kippenvel!!! Nie normaal!! Wat een strot! Net zo hard @ Floor, tering Iedereen die meedeed was gewoon heel cool, veel lui leren kennen, en niks sterallures. Geweldige tijd mee gehad Recensie van OOR; http://www.oor.nl/deruit_concertverslagen_details.asp?id=934 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-12-2008 22:44] |
|
"Want reken maar dat zij alles uit de kast moeten halen om de topmuzikanten van Symphony X waardig neer te zetten." Maar da's wel een compliment voor jullie! |
|
quote: Ga je dat nog ontkennen ook? Ontopic: Was schitterende show. Geweldig om Floor weer op het podium te zien . |
|
quote: Met hart en ziel. @ FA |
|
quote: Ha je kent me nog |
|
Bloed, zweet en tranen om het te schrijven maar dan heb je ook wat: http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=1074 Volgend jaar weer |
|
Gaaf Michiel! Idd, op volgend jaar weer [edit]@ klassiekers en return to serenity; de zangers/zangeressen mochten zelf hun nrs kiezen. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-01-2009 17:36] |
|
En met die ene erbij dan he! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: quote:Dat verklaart het Therion-verhaal (2 nummers van de albums die Mats ingezongen heeft) volledig maar Chuck... Die laatste snap ik (die nieuwe plaat moet verkocht worden), Souls Of Black was best lekker eigenlijk maar toch..... Zou hij met zijn blouse en gouden kettingen ambities hebben om romantisch chansonzanger te worden |
|
quote:misschien spelen ze die ballad nooit met Testament en wil hij hem daarom graag spelen? |
|
Promovid met beelden van 2008 (ook in HD) ; [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-05-2009 21:01] |
|
Schiet maar op met die dvd en de aankondiging voor editie 2009 |
|
Vet, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |