|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:+2, wat had ik bijvoorbeeld graag strijkers horen rossen op Arise van Sepultura. Verder een prima avond gehad, met extra complimenten aan Mank en Marcel..toch een hele opgave, 2.5 uur spelen [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 29-12-2008 12:36] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Thanks voor de setlist Eus. Ik heb driftig mee staan te pennen de hele avond Kleine correctie: quote:Hier deed Floor Jansen ook mee quote:Die is toch echt van Agter Forever Ja het was mooi |
|
quote: Ja foutje van mij, is inmiddels aangepast. |
|
Ik werd op zaterdagavond gebeld of ik mee wilde spelen (slagwerk), en gelukkig had ik niks anders te doen. Vond het zelf ook een erg leuke avond, met als persoonlijke hoogtepunten de optredens van Chuck Billy en Russell Allen (uitermate sympathieke meneer), en de nummers "Son Of The Staves Of Time" (vet), "My Pledge Of Allegiance no. 1" (enthousiast publiek) en "The Phantom Of The Opera". Absoluut dieptepunt vond ik Johan Edlund, die wel heel erg in zichzelf gekeerd was (ook tijdens de repetitie). Maar verder was het een leuk feestje, en hopelijk voor herhaling vatbaar. Ook leuk om FRNK een keer in real life te hebben gesproken trouwens. Hulde! [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 29-12-2008 13:15] |
|
Dikke veer in de reet van Koen Herfst trouwens zeg, wat een drumbeest! Zo veelzijdig zijn als drummer, en het dan ook nog eens zo lang achter elkaar volhouden. En Arise en A new level super gedrumd. Sowieso supergaaf om weer eens een Pantera-nummer live te horen. Jammer dat de gastzang niet van Anselmo was, maar om die naar Nederland te krijgen moet je denk ik een halve koffieshop aanbieden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:dat is dan wel jammer ja |
|
quote: Hmm, was dat niet ook zo dan? Ik vond zelf de Judas Priest nummers wat kaal. Nu is Breaking the Law sowieso veel te simpel voor een bombastische aanpak, maar er zullen genoeg Priest nummers zijn die zich daar wel goed voor lenen. |
|
Stargazer van Rainbow zou vet geweest zijn met zo'n orkest. . Volgens mij had Ian Parry dat best wel aangekund met zijn zang |
|
quote:Gewoon aan Frank voorstellen, is hetzelfde Vette foto's trouwens, ziet er vet uit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Net de sterspeler even opgepikt, hehehe. Mooie kater had hij. Boeiender |
|
yeah da was toevallig zeg Kater loopt hier nu lekker rond te neuzen, mooi beest quote: lol ja vanochtend in de trein viel het kwartje ineens bij mij dat jij het was!!! Ik wíst da'k je ergens van kende haha, leuk idd @ IRL! En iedereen thanks!! Was een superavond!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-12-2008 15:40] |
|
Wat was dat gaaf zeg gisteren! Super strakke show, vette band, goede artiesten, orkest erbij, t was die 2 uur rijden wel waard. En FRNK jij heerschte en niet alleen ik maar ook de rest van mijn gezelschap was onder de indruk! We stonden trouwens bijna tegenover jou helemaal vooraan maar volgens mij zag je helemaal niks he he. En AndreV was ook erg goed als roadie, Andre Andre ha ha. Ook Marcel was super goed in vorm. Eigenlijk was alles goed wij hebben iig genoten! see you at occultfest! |
|
quote: + 3! Verder super avond gehad, laat terug in het hotel en het was vanochtend wel leuk om een aantal van de 'sterren' een beetje duf aan het ontbijt te zien verschijnen... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
|
|
quote:Haha ik zag je wel! We keken mekaar nog recht in de ogen en ik knipoogde of zwaaide ofzo naar je, wellicht net te laat Andre was een geniale roadie/gitaartech!! Big Thanks @ hem!!! En Bert! Gave pics!!! Was leuk je ook weer es te zien Meer pics + filmpjes: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=111587 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-12-2008 1:54] |
|
quote: Thanks ... en eensgelijks |
|
Gave filmpjes! Boeiender |
|
Wat een superavond, wat was dát geweldig zeg, ondanks dat de show 2,5u duurde vloog de tijd écht voorbij, een minpunt vond ik de nummers van Tiamat, ik vond ze saai en slaapverwekkend, ook niet echt passen bij de rest van de set, m'n hoogtepunt vond ik 't laatste stuk met die 3 nrs. van Russel Allen en uiteraard The Phantom of the Opera met Floor, damn, krijg nog steeds een brok in m'n keel als ik 't op youtube terugzie, vooral die paar laatste uithalen en de allerlaatste uithaal, brrr kippetjes... Echt iedereen die er aan meegedaan heeft, de hele band én 't orkest |
|
quote: Volgens mij vond echt iedereen dat. En volkomen terecht, want wat kan die kerel waanzinnig zingen. En Johan Edlund spoort gewoon niet. |
|
Toch niet iedereen blijkbaar quote: |
|
Ah, overheen gelezen. Maar uitzonderingen bevestigen de regel, zeggen ze toch altijd? Ik vond 'm iig wèl erg gaaf. *denkt terug aan The Odyssey* |
|
quote: inderdaad, zelfs op zaterdag en zondagmiddag bij de generale repetitie vond ik hem erg wazig maar Russel is echt 1 blok energie maar ook een droogkloot en heel erg sypathiek en inderdaad een geweldige zanger Was jij dan die percussionist, helemaal linksboven met die grote trom en gong en overige dingetjes, vanaf de zaal gezien ??? |
|
quote: Ja dat intro was schitterend, kippevel !!! Ik kan niet wachten totdat we de dvd hebben !!! |
|
quote:vet! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |