|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
yeah, momenteel zitten we zonder deal... dus dat komt deze keer wel even uit . opgave is de deur uit! |
|
+1 |
|
quote: Artishock Upstairs is toch echt in Soest gevestigd en niet in Utrecht Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Opgave is de deur uit. |
|
Noord-Holland 31 Januari Kade, Zaandam |
|
En Overijssel dan? |
|
De bands die zullen strijden bij de Drentse voorronde zijn bekend! AliennatioN Dying Flame Insatiable Pentasyllabic (onder voorbehoud natuurlijk) En de pauze band is de Butt Bugs. see you at occultfest! |
|
Voorronde Zuid-holland: Baroeg, Rotterdam 6 maart 2009 Inschrijven tot 31 december. Meer info: www.baroeg.nl |
|
De Groningse voorronde is op vrijdag 13 februari 2009 in Simplon. Inschrijven is nog mogelijk t/m 31 december 2008 door te mailen naar bestuur@metalscombined.nl. |
|
In de Groningse voorronde (op vrijdag 13 februari 2009 te Simplon) zullen spelen: Abducted Adonai Sathanas Recharge Winter Siege Tijdens het juryberaad zal Karbo (winnaar Groningse voorronde 2008) spelen. |
|
50% kans dat Merlijn in de winnende band speelt. Bruce Banner |
|
Zo, gevarieerde line-up in ieder geval, altijd lastig voor een jury. Wist niet dat Recharge echt als metal gold, maar Als Adonai net zo speelt als in Platformtheater is dat in ieder geval 1 concurrent minder maar ja, you'll never know... Ik moet mezelf in ieder geval nog verslaan Julien van Recharge is een goede vriend van mij en mijn bandleden van Winter Siege en Abducted zullen er 500% alles aan doen om te winnen, dus wordt in ieder geval een heftig avondje denk ik |
|
quote: Bij de metal battle is NIETS zeker, baas. Bruce Banner |
|
Nee, zelfs Tearful Dawn heeft er eens verloren. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-01-2009 17:13] |
|
quote: Onzin. Bruce Banner |
|
Ben er denk ik wel bij! |
|
Afwezig in Grun'n... Zit dan al bij Kampfar in Zwollywood. |
|
friese voorronde nog niet bekend? vanavond in hveen waarschijnlijk wel aanwezig |
|
Vanavond dus in Hoogeveen, komt allen! De volgorde wordt bepaald door loting dus kom op tijd! see you at occultfest! |
|
De uitslag in Hoogeveen was: 1e Insatiable 2e Dying Flame 3e AliennatioN 4e Pentasyllabic |
|
quote: Thanx Regeer! Het was een hele geslaagde avond, volle bak (zo'n 150 bezoekers en dat is echt veel voor het Podium) en vier goede bands waarvan een de strijd heeft gewonnen en die zien we 28 maart in Deventer bij de halve finale. Ook gaaf dat er heel veel bekenden en vrijwilligers van ons waren. En hierbij nog ff dank aan de juryleden, Regeer, Marc en Alfred. see you at occultfest! |
|
Op 6 februari de Geldersche voorronde in JC Plaza in Ermelo: PanicchaiN Anger Needs Direction Scar 7 Mirdyn www.noordgelderschmetaal.nl En op 21 februari in Underground in Lelystad de Flevo-voorronde: Black Roses Deathrage Sentenim Tribal Spirits www.undergroundlelystad.nl [Dit bericht is gewijzigd door lampje@WOD op 12-01-2009 14:55] |
|
Flevoland ziet er goed uit ga ik zeker heen |
|
Uitslag Noord-Holland: 1. Bloid 2. Dark Day Remains 3. Eye of the Hurricane 4. Bloodline Project Be warned! Want Bloid is goed! |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |