|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
jahhhhhhhhh liefhebber, nee nog nooit gezien, ook geen speciaal materiaal (demo staat op KS1.5) oh en ik mis het eerste album nog. "War tide" |
|
ik heb een CD gedownd, en ik moet zeggen dat ik het (tot nu toe) wel weet te waarderen. Over een paar luisterbeurten post ik mijn mening NP: Diabolicum- Infernalord |
|
quote:war tide??? ik dacht dat er maar 3 cd's bestonden.. the grandeur of hell, the killing spree 1.5 en the darkblood rising! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: War Tide heb ik ook nog nooit van gehoord (wel het nummer, maar niet als aparte release.. ) Er is nog wel een split met Watain (uitgebracht via code666) maar die is al lang niet meer verkrijgbaar (was 7") |
|
haha "war tide" sloeg ook niet op een cd of zo, wilde er alleen mee aangeven dat ik het een lekker nummertje vin |
|
hier nog een fan... Ik heb ook alles van deze gasten... dit is ook een band die niet alleen de muziek in orde heeft maar ook de teksten en de gedachtengangen daarachter, alles is goed doordacht en wordt ook mooi doorgevoert in hun artwork. de website is ook prima www.diabolicum.cjb.net en ik wacht met smart op de volgende cd [en t-shirt/optreden] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hehehe.. Mijn ideale concert op dit moment zou bijv. zijn: DIABOLICUM als voorprogramma, met erachteraan !MYSTICUM! (reunion/cd-release) Helaas zal ik over Mysticum nog wel even moeten dromen,, en Diabolicum zie ik ook nog niet dichterbij Holland komen |
|
:: Diabolicum are currently working on a new ep named: My way is the way of the axe"(the Kiddiemurder ep)" to be released by the Norwegian label Mester www.mesterprod.no :: Mester is also scheduled to release the pic disc of "The Dark Blood Rising(The hatecrowned retaliation) :: Also the debut blasphemy "The Grandeur of hell(Soli Satanae Gloriam)" is to be released on the italian label Warlordrecords www.warlordrecords.com It will feature completely new artwork some re-edited tracks and the unreleased track "I Helvetets ära" [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 06-08-2002 12:58] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: :: Title: Diabolicum/Watain split ep :: Label: Spike Kult Winter 2000 :: This ep track(The War Tide(all out genocide)) was taken from the unofficial promo The Defcon 2000 which was only released in five copies. It was recorded during one day at Greencastle along with the songs "The Dark Blood Rising, The Hatecrowned Retaliation and The Queen of Sitra-Aharas(later to become "In to the dementia") Everything on this recording was handled by Sasrof and egineered by Oguh. Sold out in just a couple of days and a reprint of it are not planned. (this Ep version of War Tide is also to be found on "The Killing Spree") :: wel irritant dat deze dus niet meer te krijgen is [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 06-08-2002 13:01] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
idd irritant.. op de killing spree hebben ze het ook al over een tape die ze zelf ook niet meer hadden dus ook niet op the killing spree konden zetten. Ik vind het trouwens geweldig dat ze die cd in elkaar hebben gezet. Zeer binnenkort zal ik in het bezit zijn van hun t-shirt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: MYSTICUM!!! (jammergenoeg hebben die mannen zich waarschijnlijk al lang doodgespoten of zo,hehe) Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:hoe, waaar, wat, wanneer!!!! ik wil ook!!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:u got mail Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:en 1 terug Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dit is het diabolicum shirt [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-08-2002 13:42] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: jah dan wil ik ook wel! |
|
wow vet! maarre ben ik nu dom.. ik kan het niet vinden Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:u got mail Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
He godverdomme, wil ik die band net gaan checken, zijn die mp3 links op de site down "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
op rhodium kan je wel die cd's downloaden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wasda? Verder wil ik nog even kwijt dat die yoghurt ijsbekers van hertog erg lekker zijn "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4747&page=1 quote:dat doe je maar in het onzin topic Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb de split 7" van WATAIN en DIABOLICUM... echt vette shit! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Watain ken ik wel, stonden ook op utbs. NP: Watain - the limb crucifix |
|
quote: Heb je de mogelijkheden + zin om deze om te zetten naar mp3? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |