|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
nog steeds niet verder gekomen dan januari ??!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
fweh... non produktive eikels schiet nou eens op Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
je kan beter langzaam maar goed doen dan een snelle prutshit... maar de verwachtingen worden er wel torenhoog van aaarrgh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:langzaam langzaam aargh dit is mega traag. gvd.. was wat aan het surfen en vond echt alleen maar lyrics en mensen die wel begonnen zijn met iets over diabolicum te schrijven, maar nooit ver zijn gekomen wazig. Iemand een idee hoe het met die website staat? want ik had deze link, http://www.webbworks.org/diabolicum/ maar die doet het al heel erg lang niet. Uit de site via code 666 word ik ook echt niet wijzer. en die hebben zelf nog niet eens alle albums op hun site gezet. er komt trouwens wel steeds voorbij zeilen in 1 of ander balkje: new album: vegeance in early 2004? what the fuck? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
typisch BM attitude lijkt me, hopelijk snel een album Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klinkt erg goed! k luister nu naar The Dark Blood Rising. Overige werk is mij onbekend. |
|
ik vind zelf de grandeur of hell ook echt een geweldig album. het nummer Perished (The Manifestation Of Suicide) vind ik echt super. Deze cd is minder industrial als the dark blood rising. Dan heb je nog the killing spree. daar staat ook materiaal op wat al vrij oud is en wat toen nooit is uitgebracht. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 17-06-2005 14:20] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Minder industrial dus meer black metal? Ik ga maar eens speuren. |
|
quote:meer sfeer ipv het hele koude op The dark blood rising. bv op the darkblood rising heb je veel effecten er tussen zitten zoals het geluid van machine geweren.. dat is op die andere cd veel minder Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
godsamme; ik zie dat dit topic omhoog was gestuiterd, dus ik maar denken belangrijk nieuws! helaas Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik had overgens begrepen dat ze opnamens hadden gemaakt maar dat die niet goed waren bevonden m.a.g. dat ze alles opnieuw aan het opnemen zijn (andere nummers enzo). "DIABOLICUM spent the summer of 2004 in studio recording its third album, Vengeance (The Matricide). Unfortunately the final result did not meet expectations and the act has decided to rerecord everything from scratch. In the meantime, they have composed new songs and will enter another studio in February, 2005. " bron;metalian godsamme, gewoon alsnog releasen die muck! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
iets is beter dan niets. damn die gasten moeten gewoon niet zo kritisch zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
niet, en dan zostraks is het een zaadalbum... ik denk dat ze DBR gewoon willen overtreffen, goede zaak. Ik wacht wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
mja, maar in de tussentijd mogen ze mooi shirts uitbrengen als troost Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:da's ook wel weer zo.. shirts idd.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: zeer veeeeeeel shirts, hoeven we ook niet te knokken erom Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:pff win toch wel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ja daarom zeg ik ook; veeeel shirts Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Bestellen ---> The_diabolicum AT hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 28-09-2005 13:52] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
dat is nog eens goed nieuws Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hopelijk snel in NL Je moeder. |
|
Zo'n shirt wil ik ook wel. Maar eens even mailen vanavond |
|
En voor de dames (of heren die een avondje gewaagd voor de dag willen komen).... DiaboliCUM-girlies Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Beter(zag het net ook op dat andere forum)die komt mooi bij de andere 2 Exclusiviteit is natuurlijk nu wel weer ver te zoeken haha. Geniaal net een order gemaakt en meneer Sasrof stuurt nog een fijne patch mee aangezien ik de 1e was hoezee. [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 28-09-2005 19:19] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |