|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb mysticum er ook bijgezet , (ik kan er niet meer op stemmen vanaf deze PC) |
|
quote:wij wel! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
heeft toch geen zin... (goh, wat zou er bovenaan staan... het zal toch niet??? och hemeltje, mijn favo band Aften Forever! jeeeh) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Iemand al iets gehoord van de cd die eigenlijk al ruim een jaar geleden zou uitkomen? En van de geruchten dat ze in Nederland zouden komen?? Niemand.. Dacht ik al. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
GANGRAD Die "Kiddie Murder" ep staat ook al jaren aangekondigd op de Mester Prods. site. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:maar het is er nooit van gekomen.... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
de combo van black metal en industrial/techno spreekt me erg aan moet ik zeggen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik luister nu naar The Dark Blood Rising, erg gaaf die ratelende, gabberbeats, maar naar het eind toe vind ik em wat minder worden, zeker dat melodieuze nummer The song of Suffering. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Sasrof (ofzo) van diabolicum speelt ook samen met set (aborym) nattlefrost (caprthaiaian foresdrt ofzo) in een band BLOODLINE die zeker ook de mooite waard is! |
|
quote:Bloodline heerscht en ga jij 's naar school!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
iemand enig idee of er ook shirts zijn van deze kick ass band? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb een shirt van diabolicum van een duitser gekocht. ik heb er nog nooit iemand anders mee zien lopen ik denk dat het een bootleg versie is alhoewel er volgens mij ook een zwaar gelimiteerd officieel shirt is uitgekomen van the dark blood rising met zo'n nuclear teken op de achterkant en een klein logo op de voorkant. Mjn shirt heeft de voorkant van the dark blood rising cd en op de achterkant hatered tekst. |
|
quote: supervet! maaruh doe je hem ook weg ofzo? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wat denk je nu zelf Dat soort dingen gaan mee de kist in. |
|
quote: Nou ja, wie niks vraagt heeft helemaal niks natuurlijk A black heart can only find beauty in darkness. |
|
correct |
|
quote: well it at least was worth the effort Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:stuur je me een overlijdensbericht als het zo ver is? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Godver! Wat een heerljke plaat dit! Heeft al mijn verwachtingen overtroffen eigenlijk. Ik vind ook het einde van de plaat zeer goed te pruimen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben toch een beetje afgeknapt op het simplisme van deze plaat. Ik bedoel, als zelfs ik zo'n beetje kan indenken waar je je vingers op die gitaarhals moet neerzetten, wordt het wel heel ernstig. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-07-2004 23:05] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mja. Het brute overweldigende gevoel dat ik had toen ik War Tide voor het eerst hoorde is nu nergens meer te bespeuren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
hmm, na al die jaren doet ie geen afbreuk bij mij... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nieuws van Diabolicum We are currently working on our third nail which will be named "Vengeance (The Matricide)" Within he coming weeks there will be a demo track from that album available on the website for those interested. We will also release a split ep entitled "Hail Terror" with the boys in Angst(swe) this spring on Eerie art records. "The Grandeur of hell" will also be released on vinyl by Akedia Recordz sometime this year There willl be two shirts made for the European and American misanthropes as well... Dus voor alle mensen die nu nog zonder stukjes stof met print zitten, effe wachten nog. Was toch wel neugierig wat ze met dat "kiddy murder" concept zouden gaan doen, maar ze hebben dus een wijziging gemaakt. De lp versie van de grandeur laat ook al jaren op zich wachten. |
|
goed nieuws dit! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |