IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Diabolicum Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-01-2004 1:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik pijns er niet over om naar waldrock te gaan (no hard feelings) maar als diabolicm EN mysticum komen.. yaaaaaahhhh

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 31-01-2004 2:07 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik heb mysticum er ook bijgezet , (ik kan er niet meer op stemmen vanaf deze PC)

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-01-2004 2:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 2:07 schreef Vinay het volgende:
ik heb mysticum er ook bijgezet , (ik kan er niet meer op stemmen vanaf deze PC)
wij wel!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 31-01-2004 2:37 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

heeft toch geen zin... (goh, wat zou er bovenaan staan... het zal toch niet??? och hemeltje, mijn favo band Aften Forever! jeeeh)

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-04-2004 23:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Iemand al iets gehoord van de cd die eigenlijk al ruim een jaar geleden zou uitkomen? En van de geruchten dat ze in Nederland zouden komen?? Niemand.. Dacht ik al.

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 02-04-2004 23:52 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

GANGRAD

Die "Kiddie Murder" ep staat ook al jaren aangekondigd op de Mester Prods. site.

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2004 1:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 23:52 schreef Hagal het volgende:
GANGRAD

Die "Kiddie Murder" ep staat ook al jaren aangekondigd op de Mester Prods. site.
maar het is er nooit van gekomen....

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 03-04-2004 9:33 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

de combo van black metal en industrial/techno spreekt me erg aan moet ik zeggen

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Sater
Usericon van Sater
Posted 03-04-2004 12:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik luister nu naar The Dark Blood Rising, erg gaaf die ratelende, gabberbeats, maar naar het eind toe vind ik em wat minder worden, zeker dat melodieuze nummer The song of Suffering.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 03-04-2004 13:16 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

Sasrof (ofzo) van diabolicum speelt ook samen met set (aborym) nattlefrost (caprthaiaian foresdrt ofzo) in een band BLOODLINE die zeker ook de mooite waard is!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-04-2004 13:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 13:16 schreef Dopethrone het volgende:
Sasrof (ofzo) van diabolicum speelt ook samen met set (aborym) nattlefrost (caprthaiaian foresdrt ofzo) in een band BLOODLINE die zeker ook de mooite waard is!
Bloodline heerscht en ga jij 's naar school!!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

invictis
Usericon van invictis
Posted 15-04-2004 14:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

iemand enig idee of er ook shirts zijn van deze kick ass band?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 15-04-2004 16:32 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

Ik heb een shirt van diabolicum
van een duitser gekocht. ik heb er nog nooit iemand anders mee zien lopen ik denk dat het een bootleg versie is alhoewel er volgens mij ook een zwaar gelimiteerd officieel shirt is uitgekomen van the dark blood rising met zo'n nuclear teken op de achterkant en een klein logo op de voorkant.

Mjn shirt heeft de voorkant van the dark blood rising cd en op de achterkant hatered tekst.

invictis
Usericon van invictis
Posted 15-04-2004 19:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 16:32 schreef morthvarg het volgende:
Ik heb een shirt van diabolicum
van een duitser gekocht. ik heb er nog nooit iemand anders mee zien lopen ik denk dat het een bootleg versie is alhoewel er volgens mij ook een zwaar gelimiteerd officieel shirt is uitgekomen van the dark blood rising met zo'n nuclear teken op de achterkant en een klein logo op de voorkant.

Mjn shirt heeft de voorkant van the dark blood rising cd en op de achterkant hatered tekst.

supervet!
maaruh doe je hem ook weg ofzo?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 15-04-2004 20:43 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

quote:
Op 15 april 2004 19:08 schreef invictis het volgende:
supervet!
maaruh doe je hem ook weg ofzo?

Wat denk je nu zelf
Dat soort dingen gaan mee de kist in.

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 15-04-2004 21:49 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:43 schreef morthvarg het volgende:
Wat denk je nu zelf

Nou ja, wie niks vraagt heeft helemaal niks natuurlijk

A black heart can only find beauty in darkness.

morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 15-04-2004 22:24 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

correct

invictis
Usericon van invictis
Posted 16-04-2004 0:24 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Wat denk je nu zelf

well it at least was worth the effort

spectre
Usericon van spectre
Posted 16-04-2004 11:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Wat denk je nu zelf
stuur je me een overlijdensbericht als het zo ver is?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-07-2004 22:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 12:43 schreef Sater het volgende:
Ik luister nu naar The Dark Blood Rising, erg gaaf die ratelende, gabberbeats, maar naar het eind toe vind ik em wat minder worden, zeker dat melodieuze nummer The song of Suffering.

Godver! Wat een heerljke plaat dit! Heeft al mijn verwachtingen overtroffen eigenlijk.

Ik vind ook het einde van de plaat zeer goed te pruimen!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-07-2004 23:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik ben toch een beetje afgeknapt op het simplisme van deze plaat.

Ik bedoel, als zelfs ik zo'n beetje kan indenken waar je je vingers op die gitaarhals moet neerzetten, wordt het wel heel ernstig.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-07-2004 23:05]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Sater
Usericon van Sater
Posted 09-07-2004 19:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Mja. Het brute overweldigende gevoel dat ik had toen ik War Tide voor het eerst hoorde is nu nergens meer te bespeuren.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2004 13:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hmm, na al die jaren doet ie geen afbreuk bij mij...

morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 10-01-2005 21:47 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

nieuws van Diabolicum

We are currently working on our third nail which will be named "Vengeance (The Matricide)"
Within he coming weeks there will be a demo track from that album available on the website for those interested.

We will also release a split ep entitled "Hail Terror" with the boys in Angst(swe) this spring on Eerie art records.

"The Grandeur of hell" will also be released on vinyl by Akedia Recordz sometime this year

There willl be two shirts made for the European and American misanthropes as well...

Dus voor alle mensen die nu nog zonder stukjes stof met print zitten, effe wachten nog.
Was toch wel neugierig wat ze met dat "kiddy murder" concept zouden gaan doen, maar ze hebben dus een wijziging gemaakt. De lp versie van de grandeur laat ook al jaren op zich wachten.

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-01-2005 23:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

goed nieuws dit!

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com