![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool! Kom ik misschien wel ff loeren ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Gaaf! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Zo zo, goed bezig ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Hmmz dag voor tentamen, maar misschien toch wel aanwezig. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Hm, zal direct vanuit mijn stage (Almere) op de trein moeten springen en na negura bunget weer direct door naar huis.. hoop dat zoiets lukt. ![]() |
|
Ben denk wel aanwezig. ![]() |
|
quote: CHD > tentamen [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-10-2008 21:38] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Cum Laude afstuderen > COD Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Zeer waarschijnlijk wel aanwezig. Het lijkt me erg gaaf om ook CHD aan het werk te zien. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
misschien speciaal voor spectre aanwezig. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
zo lief! signature ![]() |
|
zo ben ik. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 16-10-2008 19:10] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Vreemde combi trouwens.. de natuurliefhebbers van NEGURA BUNGET en de 'asfalteer de wereld' band CHD. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door R. op 16-10-2008 19:19] ![]() |
|
Dat heb je niet zo best begrepen dan ![]() Maar de connectie is natuurlijk het label, vandaar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: 'asfalteer de wereld'... hehe! gaaf! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
Jahahaaa, hier ben ik dus hard aanwezig! ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
oja, morgen nog maar ff de middag vrij vragen voor die dag hehe ![]() ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-10-2008 21:37] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik bedoelde CHD natuurlijk ![]() En wat voor nep-student ben jij, hé! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
ga je ook, zelthor ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ah, vettig! Zal eens kijken of ik ook langs kan komen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Neen, ik ga net die avond op het vliegtuig naar FR. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Anders durf je niet? ![]() Kom ook, dan drinken we er 1 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
tof dat jullie met die band spelen. veel plezier papi! Suck my piss ![]() |
|
thanks ouwe ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |