|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool! Kom ik misschien wel ff loeren But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Gaaf! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Zo zo, goed bezig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hmmz dag voor tentamen, maar misschien toch wel aanwezig. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hm, zal direct vanuit mijn stage (Almere) op de trein moeten springen en na negura bunget weer direct door naar huis.. hoop dat zoiets lukt. |
|
Ben denk wel aanwezig. |
|
quote: CHD > tentamen [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-10-2008 21:38] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Cum Laude afstuderen > COD Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zeer waarschijnlijk wel aanwezig. Het lijkt me erg gaaf om ook CHD aan het werk te zien. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
misschien speciaal voor spectre aanwezig. Fuck the world and fuck you |
|
zo lief! signature |
|
zo ben ik. misschien krijg ik nog wel een cdtje te eten. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 16-10-2008 19:10] Fuck the world and fuck you |
|
Vreemde combi trouwens.. de natuurliefhebbers van NEGURA BUNGET en de 'asfalteer de wereld' band CHD. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 16-10-2008 19:19] |
|
Dat heb je niet zo best begrepen dan Maar de connectie is natuurlijk het label, vandaar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: 'asfalteer de wereld'... hehe! gaaf! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Jahahaaa, hier ben ik dus hard aanwezig! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
oja, morgen nog maar ff de middag vrij vragen voor die dag hehe zinin! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-10-2008 21:37] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik bedoelde CHD natuurlijk En wat voor nep-student ben jij, hé! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ga je ook, zelthor ? Fuck the world and fuck you |
|
Ah, vettig! Zal eens kijken of ik ook langs kan komen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Neen, ik ga net die avond op het vliegtuig naar FR. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Anders durf je niet? Kom ook, dan drinken we er 1 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
tof dat jullie met die band spelen. veel plezier papi! Suck my piss |
|
thanks ouwe |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |