|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
leuk man |
|
Oei. Dit is wel heel verleidelijk... |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Onthouden we dit wel even? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat moet mental zelf doen, als hij een man van woorden was dan had hij hem al lang en breed achter de kiezen gehad namelijk. quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
twee gave bands! |
|
geinponems. ach spectre, als ik kom dan speel je iig voor een goed gevulde baroeg. Fuck the world and fuck you |
|
He Negura Bunget in de Baroeg. Kan ik dan wel? Even in de agenda kijken. Ja ik kan komen. Zin an. |
|
quote: Hehehe, zelfspot heerst Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: als? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:is op donderdag, ivm overwerk. ben niet als jullie he, ik moet hard werken voor me cash. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zijn er al tijden? Want ik kom laat aan en moet vroeg terug.. kom dus puur voor negura bunget. |
|
Wij spelen 45 min. De Baroeg houdt rekening met het feit dat mensen vroeg terug willen ivm doordeweekse dag. Ik denk dat we om 20:15 kunnen beginnen dus NB begint op zijn vroegst een uur later, maar dat is wel natte vingerwerk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ben ook aanwezig..ff rocken trough the weeks.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
cool quote: mooie uitspraak |
|
Kaartje besteld! |
|
Kut, hoogstwaarschijnlijk toch niet aanwezig wegens verjaardag Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:je meent t:') Fuck the world and fuck you |
|
Hehehe |
|
Fuck the world and fuck you |
|
|
|
hee das om de hoek, daar hoef ik weinig moeite voor te doen.. wellicht dat ik er effe heen hobbel... |
|
Komende donderdag! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |