![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
leuk man ![]() ![]() |
|
Oei. Dit is wel heel verleidelijk... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Onthouden we dit wel even? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dat moet mental zelf doen, als hij een man van woorden was dan had hij hem al lang en breed achter de kiezen gehad namelijk. quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
twee gave bands! ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
He Negura Bunget in de Baroeg. Kan ik dan wel? Even in de agenda kijken. Ja ik kan komen. Zin an. ![]() |
|
quote: Hehehe, zelfspot heerst ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: als? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:is op donderdag, ivm overwerk. ben niet als jullie he, ik moet hard werken voor me cash. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Zijn er al tijden? Want ik kom laat aan en moet vroeg terug.. kom dus puur voor negura bunget. ![]() |
|
Wij spelen 45 min. De Baroeg houdt rekening met het feit dat mensen vroeg terug willen ivm doordeweekse dag. Ik denk dat we om 20:15 kunnen beginnen dus NB begint op zijn vroegst een uur later, maar dat is wel natte vingerwerk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ben ook aanwezig..ff rocken trough the weeks.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
cool ![]() quote: mooie uitspraak ![]() |
|
Kaartje besteld! ![]() ![]() |
|
Kut, hoogstwaarschijnlijk toch niet aanwezig wegens verjaardag ![]() ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote:je meent t:') Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Hehehe ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() |
|
hee das om de hoek, daar hoef ik weinig moeite voor te doen.. wellicht dat ik er effe heen hobbel... ![]() |
|
Komende donderdag! ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |