![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig ![]() - MetalJan ![]() |
|
Morgen! ![]() |
|
Kans is klein dat ik er bij ga zijn, maar wie weet. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
ik ga schitteren door afwezigheid, helaas geen goed gevulde baroeg voor spectre en zijn kornuiten. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Je bent gewoon bang om omver geblazen te worden ![]() |
|
quote: Hij zou toch nog wat opeten ofzo? Boeiender ![]() |
|
quote:man flikker jij nou gewoon eens op, ga die snollen van je palen ofzo. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() jammer dat je niet kan komen, mental Morgen blazen, yeah ![]() ![]() |
|
quote: Wat heb je toch een mooie fantasie. Dikke padde! Boeiender ![]() |
|
quote:miss nog een kleine kans, hangt van ervanaf of maat van me die avond in baroeg werkt. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:niks met fantasie te maken, ik heb gewoon een tiefus hekel aan je. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hahaha, mooi dat jij "palen van snollen door Mathieu" als fantasie bestempelt ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: *zucht* Begrijpend lezen is niet jouw sterkste vak geweest of wel? Boeiender ![]() |
|
quote: Kijk iemand die wel begrijpend kan lezen! ![]() Boeiender ![]() |
|
jij begon met offtopic bemoeien met zaken van anderen, doe es niet! ![]() |
|
quote: Sowwy, maar ging toch wel degelijk over CHD. ![]() Boeiender ![]() |
|
> " target="_blank" class="url3" rel="nofollow">http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/2918853/14 ![]() quote: we zullen zien ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-11-2008 18:23] ![]() |
|
quote:hehe ik hoor dat vroeg genoeg morgen ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Met zo'n package, en daarnaast is het wél de laatste donderdag van de week! .. als dat geen volle bak wordt ![]() ![]() ![]() |
|
nu mental niet komt neem ik 4 mensen mee, incl mezelf is dat al half zoveel vlees als 1 mental.. doet nog iemand een goede daad?.. maar goed... heb er best zin in, tis al weer bijna 10 jaar geleden dat ik Negru gesproken heb. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Dat je niet effe 8 euro kan ophoesten vind ik vrij vreemd! Je haakt om een andere reden af Rein, ik ruik het vanaf hierrr. ![]() |
|
quote:He, je weet dat ik de uber pauper ben hierzo, toch ? ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Voedselbank? ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |