|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
check www.lokatienet.nl Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
shit zeg..helemaal bij Zwolle daar zal ik weer een hoop moeten missen |
|
quote: Blegh.. ik wil zieeen... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
he, he ik ga er zijn |
|
Podiuim is een gave tent, mischien ga ik wel naar Dying Featus daar lijkt me leuk. |
|
Podium is idd een gave tent. Ben er twee keer geweest (ligt eigenlijk een beetje te ver weg voor mij). Alleen best kut dat d'r een disco ingebouwd zit, al moet ik zeggen dat het "boeren"-discovolk een stuk relaxter is dan het "steden"-discovolk. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Podium is gave tent ja!! ben er helaas maar 2 keer geweest, maar beide keren was het erg gezellig enkel dat Melodic Metal fest met Autumn lijkt me echt iets.... rest boeit me niet zo wat er allemaal komt ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Podium is idd een pokke eind rijden en je moet verdomde oppassen voor die flitpalen tussen zwolle, ommen en hardenberg maar het is wel een leuke tent. Goede parkeerruimte en tot nu altijd goed geluid gehad. |
|
quote: ik heb al een kaartje, maar nu schijnt de nieuwe cd echt onzettend te zuigen **het podium is een zoeper zaal, heb daar nog met dark tranquillity mogen praten *** [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-08-2002 19:52] |
|
quote:mmm 20 minuutjes met de auto 1 november gaat niet lukken ivm met verjaardag [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 07-08-2002 19:55] |
|
jawel! present bij Dying Fetus!!!! :D REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ze hebben daar toch ook flitsers in afvalcontainers of niet? |
|
quote:Dat klopt, wel grappig dat je bij sommige woningen daar ook altijd rem sporen ziet Meestal staan er wel nieuwe op de dag dat afval opgehaald wordt.. [volgens mij gaat het zo aardig off topic ] |
|
quote: On Topic !! |
|
ikke wil ook waarom zo veeeeer? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Keidichtbij man ... Half uurtje tuffen ... In Flames willik best heen eigenlijk |
|
inflames was vroig jaar super, speelde samen met dark tranquillity, sentenced (niet gezien door groupie uithang gedrag ) en nog een of ander bandje, was echt geweldig. |
|
quote: Ik heb het Podium een paar weken geleden gebeld om te checken of Sun Caged niet in het voorprogramma van In Flames kon misschien... Die boeker zei me toen dat Soilwork er ook nog aan toegevoegd wordt... |
|
DAT kan geen kwaad! Soilwork |
|
quote: Soilwork EN In Flames.. Wanna go wanna go wanna go.. Hoe zeker is het trouwens van Soilwork? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hardenberg verweg???? kwartiertje! (zonder overtredingen) |
|
bikerscafe is ook wel geinig ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: voor mij, RdP, Vampie en helmet is het anders knap ver aangezien wij in Tilburg wonen.. |
|
quote: Soilwork is helemaal zeker. Ik zal er zijn bij Dying Fetus en In Flames, sowieso zijn en heel waarschijnlijk ben ik er in december ook, dan staat Exodus er namelijk Podium is idd tof, het is er gezellig, het geluid is goed en er komen vaak leuke bands langs |
|
Het podium is idd tof en niet zover rijden voor mij 40min, ben er een keer of 10 geweest en meestal is het geluid goed en het bier is er ook in overvloed. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |