|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Pleur .. we gaan daar dus 3 straight edgers tegen komen .. |
|
En nog zijn we in de minderheid I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:alcohol is slecht voor je jongen.... ga je rare dingen van doen REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Wie ? Ikke ? Ja, dan ga ik met mensen praten. Erg eng .. Voor beide partijen. |
|
LOL |
|
quote:met mij ook of ben ik daar te goed voor? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Monstrosity kan ook mijn rug op. |
|
McDoom = podium? haha |
|
quote: Ja! |
|
quote:k ben benieuwd REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Dying Fetus, Monstrosity etc: - XpositiveX - XnegativeX - Hirogen - Vampire_girl - Jenje - Shera - Damien - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bring it on.. |
|
Alet komt niet mee ? |
|
Neh, véél te hard voor haar. Zij houdt meer van de wat "softere" metal, MDB en aanverwanten. Jammer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
DMTR en Arson zullen zeker ook aanwezig zijn None of us are saints - Albert Fish |
|
Vampire_girl Stuur mij even een berichtje via ICQ, het lukt niet vanaf hier ! |
|
iemand een kaartje voor Soilwork, In Flames, Pain kopen?? kheb geen reet zin, en Nile speelt op de zelfde dag... |
|
quote: .. |
|
sorry.. kheb net gister de kaarten gekocht |
|
quote: Huh mis ik wat? |
|
quote: thats why |
|
quote: |
|
Gaat er vrijdag nog iemand naar de catering, After forever en Autumn? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Heh voor zulke bands ga ik geen nacht meer op station hardenberg doorbrengen.... de geddering was pas zelfs nog in delft geweest, en toen was ik er ook niet heengegaan Zenial |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |