|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmzz ik wil wel naar autumn maar dat is de eerste band en dan betaal ik ook nog voor 2 bagger bands erna |
|
quote: hey.. miskien ziek je dan wel |
|
hold on, Soilwork speelt ook (bij InFlames) ?? Allllright!! |
|
niemand weet ut zeker? |
|
ik zal er zijn bij In Flames (teringeind vanaf eindhoven grmbl) http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
goede zaal. afstand valt op zich wel mee alleen het klotige is dat het vanaf zwolle niet zo opschiet. voor zwolle gaat het veel sneller. veel toffe bands daar.ik heb me wel eens laten vertellen dat de eigenaar als hobby het verzamelen van optredens van bekende bands heeft en dat ie de disco erbij heeft om dat te betalen. annihalator en crimson glory daar gezien. was ongelooflijk gaaf. het enige minpunt is dat de bierglazen te klein zijn, maar daar staat weer tegenover dat ze er vette hap verkopen. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
stiekem ff naar het bikerscafe gaan daarzo en daar kan je beugels en hertog jan halen ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Voel ik daar een ZM-meeting aankomen? Dan moet er wel iemand een fototoestel meenemen want er moet zeker een groepsfoto komen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik zit er nog over te denken of ik wel wil gaan naar Dying Fetus. Het is een typische twijfel-line-up. |
|
YO Doom fuckin' go!! |
|
Ik ben ook present bij Dying Fetus, samen met Vampire_girl, Jenje, She-Ra en Damien. ( --> niet, want ik moet rijden) Heads I win, tails you lose |
|
Geef die maar aan mij. Zelfs al zou je rijden, dan kreeg je er geen (vraag maar aan Vampire Girl, gaat om Zombie ogen ) |
|
quote: Dat ga ik zeker doen, want ik snap er niets van. Heads I win, tails you lose |
|
quote:Je moet niet naar Dying Fetus gaan. Daarentegen moet je zeker wel naar Monstrosity gaan . |
|
quote: Hmm .. ik sta niet in voor de gevolgen |
|
Ok, wie gaan er nu allemaal heen? XpositiveX XnegativeX En houden we nog een meeting? Het lijkt erop dat er genoeg leute op komen dagen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
XpositiveX XnegativeX Hirogen Vampire_girl Jenje Shera Damien Meeting lijkt me gezellig. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 10-09-2002 20:52] the only pleasure is pain |
|
alright. hoe de fuk herkennen we elkaar? ik weet nog wel hoe Negative eruit ziet hehe maar de rest he'k nog nooit gezien volns mij... ik draag waarschijnluk een zwart (oh really?!) Undying shirt |
|
Ik zou zeggen, bekijk de fototopics eens. Shera en ik schijnen makkelijk herkenbaar te zijn |
|
jawel mijn is ook aanwezig bij DF a.s. vrijdag! :D k zal voor jullie (voor de herkenbaarheid) mij beige Volcom pet opzetten. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Als ik je zie krijg je wel een knuffel |
|
quote:should I be looking forward to that?? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ik trek mijn Slapshot shirt wel aan. Dat is met dit... <--- logo erop. Lijkt me duidelijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |