IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : podium hardenberg Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-08-2002 17:44 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ik lees net dat er vanalles komt in podium hardenberg..staat in de aardschok. Ik heb alleen geen idee waar Hardenberg ligt

13 september - Dying Fetus, Monstrosity, Houwitser, Intervalle Bizarre

11 oktober - In Flames, Pain, Blackshine

1 november - the Gathering, AF, Autumn

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 07-08-2002 17:46 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-08-2002 17:48 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

shit zeg..helemaal bij Zwolle daar zal ik weer een hoop moeten missen

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-08-2002 17:52 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 augustus 2002 17:44 schreef Morgil het volgende:

Blegh.. ik wil zieeen...

I'm not being rude. You're just insignificant.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-08-2002 17:53 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

he, he ik ga er zijn

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 07-08-2002 17:53 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Podiuim is een gave tent, mischien ga ik wel naar Dying Featus daar lijkt me leuk.

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 07-08-2002 18:34 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Podium is idd een gave tent. Ben er twee keer geweest (ligt eigenlijk een beetje te ver weg voor mij). Alleen best kut dat d'r een disco ingebouwd zit, al moet ik zeggen dat het "boeren"-discovolk een stuk relaxter is dan het "steden"-discovolk.

Drink met matuh............., nooit alleen.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 07-08-2002 19:19 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Podium is gave tent ja!!
ben er helaas maar 2 keer geweest, maar beide keren was het erg gezellig

enkel dat Melodic Metal fest met Autumn lijkt me echt iets.... rest boeit me niet zo wat er allemaal komt

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 07-08-2002 19:43 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Podium is idd een pokke eind rijden en je moet verdomde oppassen voor die flitpalen tussen zwolle, ommen en hardenberg maar het is wel een leuke tent. Goede parkeerruimte en tot nu altijd goed geluid gehad.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-08-2002 19:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 17:52 schreef helmet het volgende:

Blegh.. ik wil zieeen...

ik heb al een kaartje, maar nu schijnt de nieuwe cd echt onzettend te zuigen

**het podium is een zoeper zaal, heb daar nog met dark tranquillity mogen praten ***

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-08-2002 19:52]

Fire
Usericon van Fire
Posted 07-08-2002 19:54 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 7 augustus 2002 19:43 schreef Paul het volgende:
Podium is idd een pokke eind rijden en je moet verdomde oppassen voor die flitpalen tussen zwolle, ommen en hardenberg maar het is wel een leuke tent. Goede parkeerruimte en tot nu altijd goed geluid gehad.
mmm 20 minuutjes met de auto

1 november gaat niet lukken ivm met verjaardag

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 07-08-2002 19:55]

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 07-08-2002 20:13 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

jawel! present bij Dying Fetus!!!! :D

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-08-2002 20:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 19:43 schreef Paul het volgende:

Ze hebben daar toch ook flitsers in afvalcontainers of niet?

Fire
Usericon van Fire
Posted 07-08-2002 20:21 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 7 augustus 2002 20:14 schreef Valorian666 het volgende:
Ze hebben daar toch ook flitsers in afvalcontainers of niet?
Dat klopt, wel grappig dat je bij sommige woningen daar ook altijd rem sporen ziet Meestal staan er wel nieuwe op de dag dat afval opgehaald wordt..

[volgens mij gaat het zo aardig off topic ]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2002 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 20:21 schreef Fire het volgende:
Dat klopt, wel grappig dat je bij sommige woningen daar ook altijd rem sporen ziet Meestal staan er wel nieuwe op de dag dat afval opgehaald wordt..

[volgens mij gaat het zo aardig off topic ]

On Topic !!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-08-2002 20:26 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

ikke wil ook waarom zo veeeeer?

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2002 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Keidichtbij man ...

Half uurtje tuffen ...

In Flames willik best heen eigenlijk

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-08-2002 20:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

inflames was vroig jaar super, speelde samen met dark tranquillity, sentenced (niet gezien door groupie uithang gedrag ) en nog een of ander bandje, was echt geweldig.

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 08-08-2002 12:42 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 17:44 schreef Morgil het volgende:
Ik lees net dat er vanalles komt in podium hardenberg..staat in de aardschok. Ik heb alleen geen idee waar Hardenberg ligt

13 september - Dying Fetus, Monstrosity, Houwitser, Intervalle Bizarre

1 november - the Gathering, AF, Autumn

Ik heb het Podium een paar weken geleden gebeld om te checken of Sun Caged niet in het voorprogramma van In Flames kon misschien... Die boeker zei me toen dat Soilwork er ook nog aan toegevoegd wordt...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-08-2002 12:43 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

DAT kan geen kwaad!
Soilwork

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-08-2002 13:16 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 augustus 2002 12:42 schreef Redelijk het volgende:
Ik heb het Podium een paar weken geleden gebeld om te checken of Sun Caged niet in het voorprogramma van In Flames kon misschien... Die boeker zei me toen dat Soilwork er ook nog aan toegevoegd wordt...

Soilwork EN In Flames.. Wanna go wanna go wanna go.. Hoe zeker is het trouwens van Soilwork?

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

heavydebby
eeuwige dwarsligger
Usericon van heavydebby
Posted 08-08-2002 13:23 by heavydebby Wijzig reactieProfiel van heavydebbyQuote dit berichthttp://come.to/heavydebby

Hardenberg verweg????

kwartiertje! (zonder overtredingen)

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 08-08-2002 13:29 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

bikerscafe is ook wel geinig

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 08-08-2002 15:00 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 13:23 schreef heavydebby het volgende:
Hardenberg verweg????

kwartiertje! (zonder overtredingen)

voor mij, RdP, Vampie en helmet is het anders knap ver aangezien wij in Tilburg wonen..

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 24-08-2002 1:06 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 13:16 schreef Sharteel het volgende:

Soilwork EN In Flames.. Wanna go wanna go wanna go.. Hoe zeker is het trouwens van Soilwork?

Soilwork is helemaal zeker.

Ik zal er zijn bij Dying Fetus en In Flames, sowieso zijn en heel waarschijnlijk ben ik er in december ook, dan staat Exodus er namelijk

Podium is idd tof, het is er gezellig, het geluid is goed en er komen vaak leuke bands langs

linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 24-08-2002 11:20 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Het podium is idd tof en niet zover rijden voor mij 40min, ben er een keer of 10 geweest en meestal is het geluid goed en het bier is er ook in overvloed.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com