|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 19 december: SHINING - ZWE + supports Vrijdag 19 december Romein - Leeuwarden Aanvang: 20.00 Entree: 10,- Toch nog SHINING in 2008! Nadat in oktober van dit jaar vele Friese metalfans teleurgesteld waren na het afzeggen van de minitour van Shining en daarmee ook het optreden in Romein, hebben we op de valreep van 2008 de Black/Doom Metal act Shining exclusief kunnen boeken voor het Frisian Metal Weekend. De mannen komen speciaal over vanuit Zweden naar Leeuwarden voor één show in Romein! SHINING: http://www.myspace.com/shininghalmstad [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 29-11-2008 17:07] |
|
pff, krijgen we die aanstellers weer ik blijf lekker thuis... No meat is sweater |
|
quote:Jij komt anders ook aanstellerig over op deze manier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hahaha No meat is sweater |
|
Deze mag ook wel weer eens onder de aandacht! |
|
Zo, eens niet in m´n nacht of late dienst. Kom wel effe kijken denk ik. spelfout weggehaald... |
|
Hopelijk aanwezig, met mijn broertje. Hangt er vanaf of ik de auto mee kan krijgen. Hier zou ik toch wel verschrikkelijk graag bij willen zijn. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Verwacht een extra lange show van Shining, de band haalt alles uit de kast nu het maar om één show gaat en geen tour. |
|
Als het lukt ben ik aanwezig. |
|
AANWEZIG Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
wie zijn de supports? |
|
Nog niet geheel confirmed, maar waarschijnlijk Eternity (GER) + 1. |
|
|
|
Goaf is dat eternity. Ik heb er zin aan. Wil je muilperen? |
|
Godverdomme, kan geen vrij krijgen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
So What... Ik ook niet, maar ga TOCH heen! |
|
Cant fucking wait ^^ Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Godver, jammer dat t tegelijk met Burning Stages Metal fest Osnabruck is... Ben daar al aan t werk für die Hammer... Bla |
|
Tjonge Mira, ouwe afhaakster! |
|
Friday 19th December 2008: SHINING (SWE) Exclusive BENELUX show in 2008, extended & special performance! + ETERNITY (GER) Germanies blackest act returns to Fryslân! Venue: Romein City: Leeuwarden (HOLLAND/FRYSLÂN) Tickets: 10,- More info: Romein website |
|
quote: Tsjah jonkje, ik ken ek moar op ain plek tegeliek weze nait? Bla |
|
Komt er nou ook nog een lokale support?? Wil je muilperen? |
|
Misschien... [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 04-12-2008 17:50] |
|
lugubre! Je moeder. |
|
Er komt geen lokale support meer bij, Shining zal om en nabij de 2 uren in totaal spelen! Dit is tevens de allerlaatste Shining show die in het teken zal staan van de eerste vijf albums, de hierna volgende shows zal het nieuwe album VI:Klagopsalmer in zijn geheel integraal live gebracht worden. Tijdens de show in Leeuwarden zal van ALLE albums veel gespeeld worden, plus 4 a 5 songs van het nieuwe album. Het is natuurlijk onnodig om te zeggen dat voor de echte liefhebbers deze show niet te missen is! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |