![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat doet die gast al lang niet meer. Hij knoeit nu vaak met een fles bloed. ![]() |
|
Daar hebben we doekjes voor.... You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess ![]() |
|
Vet kaartje al besteld. Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Zijn die duurder dan gewone kaartjes? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dan zie ik je daar, ouwe ![]() ![]() Je heb zeker niet toevallig een crashplek trouwens? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-12-2008 16:30] ![]() |
|
quote: Valt wel wat te regelen kerel ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ow cool man ![]() Mailen we nog wel over dan, of heb je msn? ![]() |
|
Ja, ik heb msn maar weiger dat aan te slingeren. Zou m´n eigen wachtwoord zo niet eens meer weten hehe... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ow ik dacht kunnen we gelijk even cammen ![]() Maar mailen we nog wel over dan ![]() ![]() |
|
Is goed kerel ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Voor zover de homo erotische afspraakjes. ![]() |
|
o, sorry Deathwish ![]() |
|
Jaloezie, hé. ![]() |
|
Hoe laat zal Shining klaar zijn?? Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Heb na Shining onverwacht al iets anders, dus Burrie krijgt de kans niet eens... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: 23.30 - 23.45 ![]() |
|
Ik ben door omstandigheden op werk mogelijk wat later, hoe laat begint Eternity? uurtje of 9? ![]() |
|
Aanwazig. Saigertjes. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Fuck, hier zou ik wel bij willen zijn, helaas is het zo'n beetje op de noordpool voor mij... iedereen veel plezier! ![]() ![]() |
|
Nog wel kaarten aan de deur Wietse? spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik heb 2kaartjes in de aanbieding, voor alletwee de kaartjes vind ik 10euro oke. Als iemand intresse heeft graag mailen naar: Glorification_@hotmail.com Ga zelf ook dus kan ze bij de deur aan je geven. ![]() |
|
Besatt, je inbox is vol op bb [Dit bericht is gewijzigd door MeisjeMetal op 18-12-2008 19:51] Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: 20.30 - 20.45 ![]() |
|
quote: Méér dan genoeg! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |