|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zin in... spelfout weggehaald... |
|
Joen maar even sjen dan. |
|
Zo die kant maar op! |
|
quote: Slaap heb ik net ingehaald 7 uur stap in de auto. |
|
Was gaaf! Alleen jammer dat er niet meer van de eerste 2 albums gespeeld werd. Burzum + Ancient Times (?) leuk jullie eens ontmoet te hebben en succes met de hele nacht overleven in mukkes haha! Kga zelf nu pitten hahahaha... tot later! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, was weer leuk. Paar woorden met Burrie gewisseld, rest kon ik allemaal ontlopen of afdoen met een handje omhoog hehe. Tijdens laatste nummer vertrokken om op een verjaardag aan de zuip te gaan.... spelfout weggehaald... |
|
Prachtig trouwens, van die mongolen die zich voor het podium ook open gaan snijden. Werkelijk geniaal, hoe belachelijk zulke lui zich maken spelfout weggehaald... |
|
Ik stond naast een van die mongolen. Hij vond zichzelf helemaal de bom en liet ook steeds aan iedereen zien dat hij in zich gesneden had. Wil je muilperen? |
|
Eternity was weer VET !!! Vooral dat laatste nummer dat ze deden. Shining was ook wel weer OK, hoewel ik ze toch beter heb gezien. |
|
Zo, net thuis, haha. Was inderdaad gaaf! |
|
quote: Haha is me niet eens opgevallen, wel allemaal fanboys en girls die sigaretjes en biertjes aan kvarforth gaven... kids Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Daar vroeg ie zelf om... Shining was wel echt nice! Super avond gehad! Hoop dat ze snel weer eens deze kant op komen. Vond Eternity daar in tegen best kut opzich. |
|
Ook nog geweest. Beide bands zijn niet echt mijn ding....maar het was wel weer beter dan de kerstborrel waar ik vandaan kwam! Etenity was opzich wel lekker. Met name de midtempo nummers maar een cd zal ik er niet van kopen. Shining deed mij helemaal niets! De enkele kennis plus de aanwezige vrienden vonden het wel erg goed, dus ja hmm. bub |
|
Ik heb gelogen. Bub ook nog gesproken natuurlijk spelfout weggehaald... |
|
quote: Hahaha, ja opzich geen problemen mee, maar die gast ging wel even aan iedereen laten zien hoe stoer hij was met zijn 3 lullige schrammetjes. Neem dan je pols denk ik dan. |
|
Ja, of je halsslagader, is het voor ons ook nog leuk spelfout weggehaald... |
|
quote: Insgelijks! Heb me prima vermaakt en gaaf om Shining weer te zien, hoewel het dit keer minder indruk op me maakte dan in Alkmaar. Die twee(?)nieuwe nummers die ze speelden klonken trouwens wel ok! Edit: De Mukkes is best een leuke tent moet ik zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 22-12-2008 0:37] |
|
3 nieuwe nummers. Maar was erg gaaf ja |
|
3? Ik dacht ook dat ze maar 2 nieuwe hadden gespeeld... vond het nogal "groovy" klinken ofzo.. en weer wat harder! Ben benieuwd naar het nieuwe album. Mukkes is leuk ja. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik dacht twee nieuwe nummers die ze al eerder gespeeld hadden en 1 die ze voor het eerst live speelden, zei Kvarforth tenminste. Kan het mis hebben dat het er in totaal twee waren hoor. |
|
maakt ook niet uit verder, dat eerste nieuwe nummer sprak me iig wel aan... jammer dat het nieuwe album pas volgend jaar uitkomt terwijl ie nu al uit had moeten zijn eigenlijk. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik geloof ook 3nieuwe nummers. Heeft iemand toevallig nog vette foto gemaakt? Heb er niet echt veel van de avond, best jammer. |
|
Het waren er vier zelfs, de vijfde werd net voor het begin van de show toch nog van de set gehaald. Vond ze erg goed, maar de professionaliteit van de band haalt wel het underground gevoel van vroeger weg, Ieder voordeel heeft zijn nadeel, ofzo. |
|
4??? jezus dan heb ik wel erg lang op mijn biertjes staan wachten aan de bar.... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |