|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Present natuurlijk! No passion no life |
|
Pascalorie en ik ook! Against God and Government |
|
quote: Ehm 't is op zondag ? |
|
quote: Bijna hetzelfde De maandag erna heb je (waarschijnlijk) ook vrij, dus beschouw ik het als een zaterdag. |
|
Hoe zit het trouwens met de kaartverkoop aangezien wij nog 3 kaarten nodig hebben? Zal een beetje zinloos zijn om vanuit Limburg naar Zwolle te reizen als er 3 buiten mogen wachten |
|
quote: Je moet even een profiel aanmaken, en dan kan je hier http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_tlevents&Itemid=65&task=detail&showid=356 kaarten bestellen. Boeiender |
|
Voortaan kijk ik effe langer dan mijn neus lang is |
|
Mwohhh, misschien wel de moeite waard, tjeu heb je 2 kaarten voor me? |
|
de moeite waard als het gratis is, begrijp ik? en dat je nu al 2 kaarten durft te vragen... is het echt dik aan ofzo? |
|
quote: Hallo, tis geen Zwolsche aanval www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Nou EN! ik moet toch gewoon wat te zeuren hebben of niet dan! Ghehe, nee LL is vast wel van den partij heur! |
|
Komt al redelijk in het vizier dit feestje. Mooi! [Edit: typo] [Dit bericht is gewijzigd door niles op 26-03-2009 13:37] |
|
Iemand al zin in een 666-pack? |
|
quote: Liever frei bier fur allen! |
|
Even een tijdschema droppen: Deur open: 20.00 20.30 – 21.00 Departure 21.20 – 21.50 NWD 22.10 – 23.30 Tankard Boeiender |
|
quote: Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik vroeg mij in de heden al af waarom zijn zwembroek over zijn pens zit... |
|
quote: hé??? maar 30 minuten Departure??? da's wel erg kort... hybride grind? |
|
Oeh, lekker dichtbij, dik overwegen dus! Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: Hehe, of gewoon minder dan 25 nummers spelen @ Amarylis, komen, wordt een leuk feest! Boeiender |
|
Aanwezig. |
|
quote: Gewonnen? Boeiender |
|
quote:Met de prijsvraag? Nee, nog niet in ieder geval, ik hoop het. Maar anders ben ik er ook wel. |
|
quote: hoe heet dat nummer van Doe Maar ook alweer... iets met "hij loopt z'n.... "... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |