|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Wat moet ik hierbij denken "Dirty Bird Productions" ... dat jullie onder de categorie 18+ worden verkocht? |
|
quote: Hehe, nee Bert, het is de naam van Fredde's studio... LOL. Maar jij ook weer aanwezig dan? Ik verwacht dat je dan wel gelijk kan hebben als je vraagt of ik dronken ben, hahaha. Boeiender |
|
Jij dronken?? Kan ik me niets bij voorstellen... |
|
*SCHOP* Boeiender |
|
AU!! |
|
quote: Hehehe, ohja, beamer is geroggeld! Boeiender |
|
Is het al uitverkocht? Wij hebben nog geen kaarten Edit: Ik zie het al, nog niet uitverkocht [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 10-04-2009 12:25] Against God and Government |
|
quote: Zal ook niet uitverkocht raken verwacht ik. Maar Pascalorie en jij ook aanwezig dus? Gezellie! Boeiender |
|
Zin in |
|
quote: Same here! quote: Nice. Die vraag had ik nog uit staan. Beam me up Scotty! |
|
quote: Hehe, "NWD gebruikt hem ook, dus prima als jullie het ook willen gebruiken". Oh, en joe haf kat meel. Boeiender |
|
quote: Hehe, zo kom je nog eens ergens achter. Mail zag ik net ja, thanks. Kom ik na vanavond even op terug. |
|
quote: Aanwezig inderdaad, al is het ontzettend dronken waarschijmlijk Against God and Government |
|
quote: Ik denk dat ik met u meedoe |
|
quote: Ik denk dat ik moet rijden. Maar wel aanwezig. Bareuh... |
|
Ook aanwezig ! |
|
quote: Gaaf, komt zusje ook mee? Damn, wel een overkill Departure voor jullie dan zeg, hahaha. Boeiender |
|
Komt mee.. maar vrees niet, waarschijnlijk zijn we te laat voor Departure. Andere verplichtingen. |
|
quote: Awwwww... hehehe, dan maar Boeiender |
|
quote: Oeh, niet rijden, wél aanwezig! Bareuh... |
|
Ook aanwezig, wel drinken, wel rijden Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Oh dear.... Boeiender |
|
quote: Ik help wel bij het sturen... Bareuh... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |