|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog beter zou zijn: Ga jij eerst de basisschool maar eens afmaken, gaapsnaver. Was je er trouwens zelf bij? Kuttekop! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, dat bekt wel beter! Bedankt voor de aanvulling. |
|
Met betrekking tot de nieuwe spelling is het toch wel kuttenkop, maar goed dat is het punt niet. Against God and Government |
|
quote: Maak het punt dan ook niet, als het niet het punt is. En als je het punt toch maakt, doe het dan goed. Als het eerste deel van het woord in het meervoud op -en eindigt wordt het woord meestal met een tussen-n geschreven. In het geval van onder andere lichaamsdelen is dat niet zo. Het is dus kuttekop. edit: dan klopt het nog niet helemaal, trouwens. Het moet ook een versteende uitdrukking zijn. Ik gok dat dat het is. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-04-2009 19:11] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bovendien bestaat er nog zoiets als interpunctie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Is het dan ook zakkewasser? Boeiender |
|
Tandestoker. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Natuurlijk zelthor, zoals gewoonlijk zal jij wel weer gelijk hebben, nadat gezever van gisteren lees ik in ieder geval straal langs jou berichten heen, vandaag het huis nog uitgekomen? Against God and Government |
|
quote: Door zo te reageren wek je niet bepaald de indruk langs zijn bericht heen gelezen te hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: haha scherp vanaf nu dan Against God and Government |
|
quote: Zo'n bericht doet je eerder afvragen of jij niks beters te doen hebt dan je lekker boos te maken op dit forum . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ik maak me niet boos, ik kan me er alleen aan irriteren dat een keyboard held als Zelthor mij even recht kan zetten en kan melden dat ik een narcist ben, terwijl ie als enige info mijn posts op dit forum heeft gelezen. Lijkt me niks meer dan logisch dat ik daar op reageer Against God and Government |
|
Nee, soms moet je de interwebs laten voor wat het is. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Wel. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Er is maar één keyboard-held: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heb trouwens vernomen dat ik meer bekijks had dan Tankard, way to go! De shit is aan!!!1 |
|
Je maakte er wel een show van ja. |
|
Ik ben ook te huur hoor, ik weiger alleen op te treden in Hedon. De shit is aan!!!1 |
|
quote: Het scheelt dat ze jou ook weigeren |
|
quote: Nu is het wachten op een feestje bij de buurman Against God and Government |
|
quote:Zelfs daar word die geweigerd |
|
quote: Dat heb ik dan ook ruiterlijk toegegeven Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Om het taalpurisme even door te zetten: het is ergeren in dit geval en niet irriteren. Je kan je, taalkundig gezien, aan iets ergeren en iets kan jou irriteren maar jij kan je niet irriteren aan iets |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |