|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Mwoah, er zijn ook bands zat die beter opgeheven kunnen blijven en niet voor de poen weer het podium opgesleept moeten worden. Boeiender |
|
Reissues... Detente - Recognize no authority Onslaught - Power from Hell Nasty Savage - 1e LP Sacrilege BC - party with god (inderdaad) Sacrilege - Behind the realms of madness Sacrilege - within the prophecy * maar inderdaad ik heb ze allemaal op plaat tot nu toe! En dat is inderdaad beter. |
|
quote: die bestaat hoor. ik heb er een! |
|
quote: Zoals Atilla al zei: Die bestaat al en is via hun officiƫle site te bestellen http://www.detenterna.com/?mpf=frame Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ikzelf zou graag de cd van Dr.mastermind, de eerste van Hawaii en de eerste twee van Chastain eens fatsoenlijk op cd willen hebben. |
|
oeps dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 11-02-2009 20:41] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
De cd van Dr. Mastermind is best wel te vinden met enig speurwerk op platenbeurzen en klinkt prima. Dat is er eentje die voor mijn part niet opnieuw uitgebracht en opgepoetst hoeft te worden. Wat betreft Hawaii JA aljeblieft een officiƫle reissue met verbeterd geluid. Die bootleg die circuleert klinkt zo mogelijk nog slechter dan de orginiele LP opnamen. Dat geldt ook voor de eerste Chastain. De tweede is volgens mij net als de Dr. Mastermind nog te vinden en klinkt nog steeds goed. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 11-02-2009 20:48] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
is die dr. mastermindcd van Shrapnel dan? Ik heb er ooit eens een op ebay gekocht maar op die versie was een deel van "the villa" afgehaald en stonden er allerlei rotnummers extra op van projecten van Matt McCourt. ik heb ook op ebay eens een cd van Hexx gekocht waar de eerste twee cd's opstaan. ook niet echt officieel vermoed ik. |
|
quote: De Dr. Mastermind cd die ik heb en nog weleens tegenkom is die van Roadrunner. die bevat geen bonusnummers en The Villa staat er helemaal op. Zover ik weet zijn die eerste twee Hexx platen nooit op cd verschenen. Dus lijkt het rop dat je daar een bootleg van hebt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ok, dan zal ik ebay weer eens in de gaten gaan houden. bedankt voor de tip in ieder geval. |
|
quote: Hexx is op c.d. verschenen onder Reborn Classics, maar bootleg. Het is rechtstreeks van plaat naar c.d. gebrand, hetzelfde wat ze met Cirith Ungol-Frost and Fire & King of the Dead deden, maar inmiddels officieel via Metal Blade. Chastain-Mystery of Illusion is in 2003 op c.d. verschenen via Mega Metal Records. |
|
ha, Chastain, Mystery Of Illusion. Die heb ik laatst nog voor 4 euro geseald op LP gekocht. En de eerste Fear Of God kwam ik gisteren nog bij de kringloop tegen. Alleen was die zo kapot dat de dame bij de kassa hem direct in de vuilnisbak gooide toen ik hem liet zien. Gevalletje waterschade, zo leek het. |
|
Detente was eerst ook als bootleg op CD uit. |
|
quote: Hehe, verrek die van Dr. Matermind heb ik hier ergens liggen. Oeh, weet iemand hoe die Shrapnell verzamel cd uit dezelfde tijd heet? Mer o.a. Greg Howe, Racer X en Cacophony? Heb hem zelf gehad, maar ben hem al jaren kwijt... was wel geniaal eigenlijk. Boeiender |
|
Guitar Masters - Die heb ik nog gewonnen bij een prijsvraag in het blad met de A. Mijn toenmalige vriendin won de LP-versie. Mooie verzamelaar wel. Met bovengemiddeld interessante gitaarnummers. Ook een vrij evil nummer erop, met zang. Was dat die Dr Mastermind? |
|
quote: Ah, bedankt voor de info... En ja, dat nummer was volgens mij The Villa. Damn, stonden wel erg gave nummers op die cd als ik er aan terugdenk.... Eens kijken of die nog ergens te krijgen is. Boeiender |
|
quote: Die is ook nog via de Fear Of God website te bestellen. Al kan het soms een aantal maandjes duren voordat die geleverd wordt. http://www.fear-of-god.com Je kunt natuurlijk ook rechtstreeks de website beheerder mailen (gewoon in het Nederlands, hij woont in Gouda) rk@karsmakers.net, richard@karsmakers.net, r@karsmakers.net, of rkarsmakers@planet.nl (weet even niet meer welke van de vier inmiddels zijn goede is ) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Detente is netjes opnieuw uitgeven, inclusief teksten door Cognitive Records. Jaartal weet ik niet, wel redelijk recent denk ik. Onslaught door Blackend in 2005. Ook inclusief teksten. En beide Sacrilige BC cd's hoop ik nog eens te vinden, rerelease of niet. |
|
quote: Hihi, die heb ik lekker. En nee, niet te koop... spelfout weggehaald... |
|
quote: Eind 2006 begin 2007. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Het Nasty Savage-debuut is gewoon op CD door Metal Blade uitgegeven. Midden jaren negentig nog een heruitgave van geweest. Die eerste Fear Of God zal vast niet de oorspronkelijke Warner Brothers-versie zijn dan? |
|
quote: Jawel, het is de oorspronkelijke Warner Brothers versie vandaar dat het ook niet meteen geleverd wordt want Richard moet er wel moeite voor doen om 'm binnen te krijgen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Warner heeft die dingen gewoon nog in een loods ergens liggen? Op een aangebroken pallet? Als hij er nou direct 100 bestelt... |
|
quote: Ik heb hem eigenlijk nooit gevraagd hoe hij eraan komt. Maar dit staat er op de website... Fear of God's "Within the Veil" is out of print. However, I usually have several in stock. The price is US$ 19/21 (including postage). These are all originals, not CDr copies, though most of them are 'sales bin' copies (they may have a cut in the border, or a perforation in a corner). Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |