|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
zwaremetalen for dummy's OT= on topic Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vlucht geboekt, met Norwegian vanaf Dusseldorf. Dinsdag heen, zondag terug. Bla |
|
Binnenkort ook maar de vlucht boeken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
van de week ff kaartje kopen Net zo'n beetje toestemming gekregen. ALS de baby er dan al is, moet ik misschien even af en toe terug, maar dat is niet zo'n probleem lijkt me. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Cool dat je ook kan komen Zal zelf wel redelijk nuchter blijven tijdens het festival omdat ik voor enkele bandjes moet werken maar daarna afterpartyen....zet de voka maar klaar Liesbeth Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dat werken van jou jah.. ik geef je 1 hint over de vodka.. taxfree Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hub, boek 'm nu gewoon! Het wordt alleen maar duurder als je wacht. Het goedkoopst is Ryan Air naar Torp maar dan betaal je weer 30 Euro extra als je bagage in wilt checken. In mijn geval was Norwegian het goedkoopst ook aangezien gardemoen dichterbij is dan Torp (busretour Torp kost 300 NOK en duurt 2 u per keer...) Lies ik snurk niet hoor! Harald die snurkt pas echt... Bla |
|
quote: quote:Damn ja, gaat helemaal goed komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:mooi.. ja dat weet ik ik neem ook reglematig mijn I-pod mee als ik daar slaap @marcel: goed zo Zin AN! maar eerst ga je Enslaved aandoen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De 18e red ik niet om naar Noorwegen te gaan helaas Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:balen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Inderdaad ja.....maar ja, we kunnen niet alles hebben. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
das ook zo. Dan maar extra feesten tijdens Inferno. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Pestilence en Den Saakaldte ook bevestigd Voor zover ik weet nu: Troll Carpathian Forest Keep of Kalessin Kampfar Vulture Industries Helheim Code Den Saakaldte Pestilence Unearthly Trance Vicious Art Earth Mencea Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bestaat Troll nog steeds? Of alweer? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik gok op een zoveelste doorstart. De line-up is iig compleet vernieuwd. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Doorstart....ze hebben een nieuwe line-up en maanden terug waren nieuwe opnamen aangekondigd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: VI Die spelen dan ook veel in Oslo. In februari ook al Gaaf!! maar 't kaartje is in tha housaaaaah Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nattefrost is ook toegevoegd aan de line-up Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb een Akelei-demo opgestuurd naar de organisatie, aangezien wij ook wel 'wanna play'. Er zal wel niks van komen maar laat dat je er niet van weerhouden Akelei op de wish-list te zetten |
|
Dan ga er maar van uit dat jullie niet spelen. Die hele organisatie is nogal erg bekrompen en doet alleen aan vriendjespolitiek. Kleinere buitenlandse bands (niet-Noorse bands dus) maken geen enkele kans. Voor vele kleinere Noorse bands is het al moeilijk. Andere, iets grotere bands, zijn wel gevraagd maar die weigeren te spelen voor zo'n corrupte organisatie. Jammer dat dat toch wel veel sfeer kapot maakt Maar goed, in 2009 toch aanwezig hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
swallow the sun, Vreid, root en Meshuggah zijn ook bevestigt. Maar ik kan Vulture Industries niet vinden op de lijst hoor?? Komen ze niet op de pre-party? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik kan er nergens iets over vinden, ook niet op hun eigen website. Zal wel intern bekokstoofd zijn en wordt later naar buiten gebracht. Wat is dat met die mannen uit Bergen? Bla |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |