IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Inferno festival 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-12-2008 12:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nog niet alle namen zijn bekend nee en meer namen worden later naar buiten bekend gemaakt (Vreid was namelijk ook al een dikke 2 maanden bekend).

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-12-2008 13:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

strategie
hmm wel vaag want ik dacht namelijk dat VI in februari ook al in Oslo zou spelen (ik kan het zo snel even niet meer terugvinden) maar iemand vertelde mij dat bands die op Inferno spelen meestal niet zo kort van te voren ook al gewoon los spelen in dezelfde stad ivm bezoekers ect

ik hoop dat dat kind op zich laat wachten en dat ik niet tijdens Inferno af en toe naar huis moet

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Posted 29-12-2008 14:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2008 13:54 schreef Cadaveria het volgende:
strategie
hmm wel vaag want ik dacht namelijk dat VI in februari ook al in Oslo zou spelen (ik kan het zo snel even niet meer terugvinden) maar iemand vertelde mij dat bands die op Inferno spelen meestal niet zo kort van te voren ook al gewoon los spelen in dezelfde stad ivm bezoekers ect

ik hoop dat dat kind op zich laat wachten en dat ik niet tijdens Inferno af en toe naar huis moet
Stategie ja. Inferno wil maar een paar namen per keer bekendmaken om zo het festival in 'the public's eye' te houden gedurende de aanloop naar het festival zelf.
Voor dat VI hun laatste tour met Atrox en Helheim deden waren ze al bevestigd voor Inferno Kampfar was zelfs al voor aanvang van de Tordenstorm tour bevestigd maar is ook pas onlangs bekend gemaakt. Bands tekenen een contract met zwijgplicht

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-12-2008 14:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

aha! 't is een manier natuurlijk. Ik ken 1 van die organisatoren en kom hem vaak tegen in de kroeg, maar heoveel bier je er ook ingooit, je krijgt echt niets los bij hem.. Heel vervelend haahah

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Posted 08-02-2009 10:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Meshuggah
Paradise Lost
Carpathian Forest
Pestilence
Samael
Septic Flesh

Azarath
Benea Reach
Black Comedy
Blood Red Throne
Code
Deathhammer
Dew-Scented
Earth
Execration
Eyes of Noctum
Grand Magus
Helheim
Kampfar
Keep of Kalessin
Koldbrann
Krypt
Kraanium
Manhattan Skyline
Mencea
Negura Bunget
Pantheon I
Ramesess
Root
Sahg
Sarke
Seregon
Swallow the Sun
Taetre
Terrordrome
Troll
Unearthly Trance
Vicious Art
Vreid
Vulture Industries
Vörgus
Warlord
Ørkenkjøtt
Årabrot

Gave line-up, toch 18 bands die ik graag had gezien.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-02-2009 17:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hoe bedoel je HAD gezien

Hub de Gallier
Posted 10-02-2009 18:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 17:38 schreef Cadaveria het volgende:
hoe bedoel je HAD gezien

"Had" omdat ik er niet bij ben.....ik vertrek op 3 april met Taake naar Rusland voor 2 shows en vanuit daar gaan we naar Finland voor 2 shows. Ørjan is na deze shows net op tijd terug om met Helheim te spelen op Inferno....ikzelf zou dan het grootste gedeelte missen van Inferno dus heeft het geen zin om alleen het einde mee te maken. daarnaast blijft Alkonost uit Rusland bij mij logeren de 10e april.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-02-2009 20:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hey dat kan niet zomaar hoe moeten we dan feesten..

Hub de Gallier
Posted 10-02-2009 21:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tijdens HitS zorgen we zeker dat het dak eraf gaat...we houden met touren extra rekening met HitS dus count me in

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-02-2009 21:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hhehe ja dat moeten we dan wel inhalen. Ik kan waarschijlijk H&H fest niet halen. Dan zit ik waarschijnlijk in Bergen wat mensen bezoeken.

Hub de Gallier
Posted 10-02-2009 22:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Jammer Dan moeten we heel wat inhalen tijdens HitS

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 11-02-2009 13:36 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Dan moet je maar met mij feesten tijdens Inferno cadaveria! En ik met Hub bij H&H fest! En bij HITS weer met zijn drietjes!

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-02-2009 13:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

@Marcel. ja balen. Maar kon alleen juist dat weekend
@Mira. jaaaa nog maar een paar weekies wijffie!
En idd op HitS dubbel en dwars inhalen dan! X veel

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 11-02-2009 14:27 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 10 februari 2009 18:26 schreef Hub de Gallier het volgende:
"Had" omdat ik er niet bij ben.....ik vertrek op 3 april met Taake naar Rusland voor 2 shows en vanuit daar gaan we naar Finland voor 2 shows. Ørjan is na deze shows net op tijd terug om met Helheim te spelen op Inferno....ikzelf zou dan het grootste gedeelte missen van Inferno dus heeft het geen zin om alleen het einde mee te maken. daarnaast blijft Alkonost uit Rusland bij mij logeren de 10e april.
Wordt gezellig in het zuiden de 10e, Skyforger bivakeert dan bij mij in huis, het oostblok neemt Brabant/Limburg over, hehe

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 16-03-2009 16:46 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik heb een 4 daagse Inferno pas te koop tegen kostprijs. Ik had hem voor Roel besteld maar die moet helaas werken. En zelf heb ik hem niet nodig als paparazzi

Bla

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 31-03-2009 10:05 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

De tijd begint te dringen.
Ik verkoop het kaartje met korting voor 130 Euro of 1000 NOK.

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-03-2009 15:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik ben nog steeds voor je aan het rond vragen meid, maar de meeste zijn alleen geinteresseerd in een kaartje voor het weekend. Hoop dat je het nog kwijt kunt raken. Nog geinteresseerd in een kaartje voor Ulver trouwens
Heb je niet nog een plekje over in je hotelkamer ahhaha Ik moet H. nog steeds officieel vragen of ik daar kan overnachten tijdens Inferno

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 31-03-2009 16:22 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Sorry heb ik niet!
Ik heb expres een 1pk geboekt wordt omdat ik tijdens festivals af en toe even geen mensen kan zien en helemaal niet 's ochtends als ik wakker wordt. Dat heeft niks met jou te maken hoor! Ben gewoon heel druk in Oslo, overdag met de IMC, interviews, heb een covershoot, veel fotowerk op de laptop, elke avond en nacht dat festival, weinig slaap...
Woont die vlam van jou niet in Oslo dan? Ik dacht dat je daar ging logeren? Ach Harald doet niet moeilijk en mijn bed daar is nu vrij he...
Bedankt voor het rondvragen over het kaartje.
Een weekendpass kost ook 455 NOK per avond dus kunnen ze mij dat bedrag eventueel bieden x 2... Beter dan niks...
Tot volgende week!

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-03-2009 17:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2009 16:22 schreef MischiefMira het volgende:
Sorry heb ik niet!
Ik heb expres een 1pk geboekt wordt omdat ik tijdens festivals af en toe even geen mensen kan zien en helemaal niet 's ochtends als ik wakker wordt. Dat heeft niks met jou te maken hoor! Ben gewoon heel druk in Oslo, overdag met de IMC, interviews, heb een covershoot, veel fotowerk op de laptop, elke avond en nacht dat festival, weinig slaap...
Woont die vlam van jou niet in Oslo dan? Ik dacht dat je daar ging logeren? Ach Harald doet niet moeilijk en mijn bed daar is nu vrij he...
Bedankt voor het rondvragen over het kaartje.
Een weekendpass kost ook 455 NOK per avond dus kunnen ze mij dat bedrag eventueel bieden x 2... Beter dan niks...
Tot volgende week!
hehehehe weet ik toch HitS was grapje. Moet maar eens kijken wat ik overdag ga doen. Misschien dat ik mijn skis wel mee neem en naar akenbakken ga. Ja klopt, mijn vlam woont daar, maar dan krijg ik helemaal geen slaap Misschien 1 nachtje ofzo. neen, Harald doet zeker niet moeilijk Wow, dus misschien wel kans op een echt bedje
In een week!! dondersch!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-04-2009 19:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

jammer: Unfortunately Meshuggah has cancelled their April shows due to medical issues.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 06-04-2009 21:28 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

En nu speelt The Batallion!

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 06-04-2009 21:28]

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-04-2009 20:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

eheh ja dat zag ik ja Beter

Zie je morgen Mira. Ik kom eerst smiddags langs edderkoppen om de sleutel van Harald te halen om mijn spullen bij zijn huis te dumpen. Ik plan tussen 6 en half 7 weer in de stad terug te zijn. TIjd om te feesten!!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 08-04-2009 0:35 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Mooi!
Ik ben al in Oslo en je ziet me hier vast wel met Harald in Ederkoppen!

Bla

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 16-04-2009 16:50 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Was errug gaaf! En gezellig...

De foto's staan nu online op www.metalshots.com

Bla

Hub de Gallier
Posted 16-04-2009 19:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gave line-up dit jaar maar jammer dat het hele festival steeds meer een circus word met hun black metal excursies en hun geschminkte acts.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com