|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
strategie hmm wel vaag want ik dacht namelijk dat VI in februari ook al in Oslo zou spelen (ik kan het zo snel even niet meer terugvinden) maar iemand vertelde mij dat bands die op Inferno spelen meestal niet zo kort van te voren ook al gewoon los spelen in dezelfde stad ivm bezoekers ect ik hoop dat dat kind op zich laat wachten en dat ik niet tijdens Inferno af en toe naar huis moet Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Stategie ja. Inferno wil maar een paar namen per keer bekendmaken om zo het festival in 'the public's eye' te houden gedurende de aanloop naar het festival zelf. Voor dat VI hun laatste tour met Atrox en Helheim deden waren ze al bevestigd voor Inferno Kampfar was zelfs al voor aanvang van de Tordenstorm tour bevestigd maar is ook pas onlangs bekend gemaakt. Bands tekenen een contract met zwijgplicht Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
aha! 't is een manier natuurlijk. Ik ken 1 van die organisatoren en kom hem vaak tegen in de kroeg, maar heoveel bier je er ook ingooit, je krijgt echt niets los bij hem.. Heel vervelend haahah Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Meshuggah Paradise Lost Carpathian Forest Pestilence Samael Septic Flesh Azarath Benea Reach Black Comedy Blood Red Throne Code Deathhammer Dew-Scented Earth Execration Eyes of Noctum Grand Magus Helheim Kampfar Keep of Kalessin Koldbrann Krypt Kraanium Manhattan Skyline Mencea Negura Bunget Pantheon I Ramesess Root Sahg Sarke Seregon Swallow the Sun Taetre Terrordrome Troll Unearthly Trance Vicious Art Vreid Vulture Industries Vörgus Warlord Ørkenkjøtt Årabrot Gave line-up, toch 18 bands die ik graag had gezien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hoe bedoel je HAD gezien Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:"Had" omdat ik er niet bij ben.....ik vertrek op 3 april met Taake naar Rusland voor 2 shows en vanuit daar gaan we naar Finland voor 2 shows. Ørjan is na deze shows net op tijd terug om met Helheim te spelen op Inferno....ikzelf zou dan het grootste gedeelte missen van Inferno dus heeft het geen zin om alleen het einde mee te maken. daarnaast blijft Alkonost uit Rusland bij mij logeren de 10e april. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hey dat kan niet zomaar hoe moeten we dan feesten.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tijdens HitS zorgen we zeker dat het dak eraf gaat...we houden met touren extra rekening met HitS dus count me in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hhehe ja dat moeten we dan wel inhalen. Ik kan waarschijlijk H&H fest niet halen. Dan zit ik waarschijnlijk in Bergen wat mensen bezoeken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jammer Dan moeten we heel wat inhalen tijdens HitS Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dan moet je maar met mij feesten tijdens Inferno cadaveria! En ik met Hub bij H&H fest! En bij HITS weer met zijn drietjes! Bla |
|
@Marcel. ja balen. Maar kon alleen juist dat weekend @Mira. jaaaa nog maar een paar weekies wijffie! En idd op HitS dubbel en dwars inhalen dan! X veel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Wordt gezellig in het zuiden de 10e, Skyforger bivakeert dan bij mij in huis, het oostblok neemt Brabant/Limburg over, hehe |
|
Ik heb een 4 daagse Inferno pas te koop tegen kostprijs. Ik had hem voor Roel besteld maar die moet helaas werken. En zelf heb ik hem niet nodig als paparazzi Bla |
|
De tijd begint te dringen. Ik verkoop het kaartje met korting voor 130 Euro of 1000 NOK. Bla |
|
ik ben nog steeds voor je aan het rond vragen meid, maar de meeste zijn alleen geinteresseerd in een kaartje voor het weekend. Hoop dat je het nog kwijt kunt raken. Nog geinteresseerd in een kaartje voor Ulver trouwens Heb je niet nog een plekje over in je hotelkamer ahhaha Ik moet H. nog steeds officieel vragen of ik daar kan overnachten tijdens Inferno Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Sorry heb ik niet! Ik heb expres een 1pk geboekt wordt omdat ik tijdens festivals af en toe even geen mensen kan zien en helemaal niet 's ochtends als ik wakker wordt. Dat heeft niks met jou te maken hoor! Ben gewoon heel druk in Oslo, overdag met de IMC, interviews, heb een covershoot, veel fotowerk op de laptop, elke avond en nacht dat festival, weinig slaap... Woont die vlam van jou niet in Oslo dan? Ik dacht dat je daar ging logeren? Ach Harald doet niet moeilijk en mijn bed daar is nu vrij he... Bedankt voor het rondvragen over het kaartje. Een weekendpass kost ook 455 NOK per avond dus kunnen ze mij dat bedrag eventueel bieden x 2... Beter dan niks... Tot volgende week! Bla |
|
quote:hehehehe weet ik toch HitS was grapje. Moet maar eens kijken wat ik overdag ga doen. Misschien dat ik mijn skis wel mee neem en naar akenbakken ga. Ja klopt, mijn vlam woont daar, maar dan krijg ik helemaal geen slaap Misschien 1 nachtje ofzo. neen, Harald doet zeker niet moeilijk Wow, dus misschien wel kans op een echt bedje In een week!! dondersch! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
jammer: Unfortunately Meshuggah has cancelled their April shows due to medical issues. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En nu speelt The Batallion! [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 06-04-2009 21:28] Bla |
|
eheh ja dat zag ik ja Beter Zie je morgen Mira. Ik kom eerst smiddags langs edderkoppen om de sleutel van Harald te halen om mijn spullen bij zijn huis te dumpen. Ik plan tussen 6 en half 7 weer in de stad terug te zijn. TIjd om te feesten!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mooi! Ik ben al in Oslo en je ziet me hier vast wel met Harald in Ederkoppen! Bla |
|
Bla |
|
Gave line-up dit jaar maar jammer dat het hele festival steeds meer een circus word met hun black metal excursies en hun geschminkte acts. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |