IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Inferno festival 2009 Vorige pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 16-04-2009 22:27 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Jammer he, dat je er niet bij was scheet!
Ik lees maar even tussen de regels door.
De black metal sightseeing stond los van het festival en werd georganiseerd door de IMC.
Er gingen maar 40 man mee van de duizenden festival bezoekers.
We zijn niet allemaal oud en true genoeg dat we destijds zelf bij Euronymous demo's gingen kopen of Varg hielpen kerken in de fik te steken.
Ik vond het erg leuk en zou normaal niet zo snel op dat soort plekken belanden en met die mensen spreken.
Sinds wanneer ben je tegen gepainte acts trouwens?
Koldbrann was voor mij een van de hoogtepunten van het festival. Ik heb ze nog nooit zo goed zien zijn. Met hun supergore supergave geile paint die het geheel completeerde.

Bla

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-04-2009 16:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor sommige bands had ik er heel graag bij willen zijn...Sarke bijvoorbeeld. Die CD is brilliant!!

Maar dat ik er niet bij was staat los van het feit hoe ik over Inferno denk....en je kent me al langer, heb je al tijdens voorgaande jaren HitS verteld hoe ik over Inferno denk
laten we eerlijk zijn, dat festival staat niet meer voor de muziek maar puur voor de commerciele kant van de business (vandaar dat ook zoveel bands weigeren daar te spelen).

Wat betreft paint, ik ben niet tegen bands die paint gebruiken Ik doelde meer op die acts die buiten de bands om als 'aankleding' van het festival dienen hehe.

Maarre, hoe was Sarke?

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 17-04-2009 16:40 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ja, ik snap je wel. Zat je een beetje uit de tent te lokken... Dat theater gedoe is ook veels te lief voor zo'n fest.

Sarke was superaffentittengeil maar dan op z'n Noors!

Vulture Industries was trouwens veel beter dan die keer in NL en speelde de zaal plat.

Bla

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com