|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm... had toch echt andere verhalen gehoord, dat het nu 2 dagen zou zijn... Maar goed, jij zal het wel weten |
|
Je kan ook de andere kant op denken he. |
|
Ah, zaterdag en zondag dus spelfout weggehaald... |
|
15de aanwezig. |
|
Alle 3 NL data aanwezig! Het is tenslotte een Terrorizer tour. Hub, zelfde hotel in Leeuwarden? En in Zwolle?? Bla |
|
quote:We hebben een tourbus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bedje over voor de toursponsor Terrorizer? Bla |
|
quote: Toch niet diezelfde bus die Kampfar na de laatste tour voor een prikkie kon overkopen van die naaikezen van Icon Agency? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Nee hehe. Om eerlijk te zijn zitten we helemaal propvol met drie bands en crew Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Die bus mag nooit meer de weg op volgens de Oostenrijkse politie hahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha, wat is het toch met Kampfar en de politie? Tijdens hun eerste tourtje in het vasteland van Europa werden ze meteen 2 keer aangehouden. Ze reden toen wel heel toepasselijk in een Camp(f)er Zeg Hub, beantwoord jij je mail wel eens? Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:De laatste tour werden we twee keer van de weg gehaald. Zoals gezegd in Oostenrijk alwaar we de bus achter moesten laten omdat deze niet meer goed genoeg was om nog op openbare wegen te rijden en enkele dagen eerder in Frankrijk...om dezelfde redenen maar daar mochten we gewoon doorrijden na een bekeuring betaald te hebben die rechtstreeks in de zakken van de agenten belandde hehehe Ik beantwoord altijd mijn mail....heb ik mail gehad van jou dan? Zal effe checken in m'n inbox Edit: mail gevonden en beantwoord! Nogmaals excuses, heb dat mailtje helemaal over het hoofd gezien [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-12-2008 23:09] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha, ik ken dat ja, bekeuren in een vreemd land en dan direct betalen, waarop niemand het controleert of het ook echt in de kas van justitie terechtkomt. Bij ons werd Kampfar eerst in Noorwegen zelf aangehouden, geloof ik, en daarna in Duitsland. Het lijkt wel alsof ze ervoor geboren zijn hehe. Mail inmiddels gelezen en beantwoord. Geen probleem! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ik kijk uit naar een vruchtbare samenwerking Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat moet zeker lukken hehe. Of het moet zijn dat jullie niet van alcohol houden Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Bah! Gadverdamme...alcohol. Vies Als het op alcohol aan gaat komen dan word dit wel een HEEL mooie samenwerking Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wellicht aanwezig in Hedon, tzt maar eens zien . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Is er een VVK voor de 14de??Of ken men tickets reserveren? |
|
quote:Ik ook wel denk |
|
Bij deze een prijsvraag van ons bookings agency met verscheidene prijzen welke betrekking hebben tot deze tour: http://www.redback-promotion.com/competition.html Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Binnen nu en enkele dagen via www.popppodiumromein.nl onder tickets. |
|
Blijft het nu bij die 4 bands in Leeuwarden? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nope, er zijn nu vijf bands duidelijk en er komt nog een band bij. |
|
Misschien aanwezig in Hedon. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |