|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Het blijft wel bij 1 dag nu in LWD naar ik aanneem? |
|
Botulistum (NL) is aan de line-up van Leeuwarden op zaterdag 14 februari toegevoegd, deze band is na een stilte van vijf jaar weer voor het eerst op een podium te aanschouwen. Meer namen volgen nog voor de complete line-up. Tot nu toe zullen er op deze dag in Romein de volgende bands staan: Vreid / Kampfar / Iskald / Lugubre/ Botulistum / The Chosen |
|
Tevens is ook Coldborn (BE) aan de line-up van Leeuwarden op zaterdag 14 februari toegevoegd, deze band bestaat uit leden van Corpus Christii, Grimfaug, Demonizer en Paragon Impure. Het zal het eerste optreden ooit van deze Belgische all-star Black Metal act worden. Meer namen volgen nog voor de complete line-up. Tot nu toe zullen er op deze dag in Romein de volgende bands staan: Vreid / Kampfar / Iskald / Lugubre / Coldborn / Botulistum / The Chosen |
|
HARD! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
En *schop* Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
Heb tickets voor Leeuwarden al besteld. Het gaat mij toch vooral om de drie Noorse bands. Zou ik globaal te weten kunnen komen hoe laat die bands gaan spelen? Ik ben gek op black metal, maar van 15:00 uur tot 's avonds laat... Da's wel vééél black metal... |
|
Schema: THE CHOSEN 15.30 - 16.00 BOTULISTUM 16.20 - 16.50 COLDBORN 17.10 - 17.50 WELTBRAND 18.20 - 19.00 ISKALD 19.40 - 20.20 KAMPFAR 20.40 - 21.40 VREID 22.00 - 23.00 LUGUBRE 23.40 - 00.30 [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 27-01-2009 21:51] |
|
nadir? een mocro die er heen gaat? ik vermoed dat ze de laatste bands zullen zijn dus ik gok een uurtje of 10 de eerste van de drie? edit: nee dus hehe en wow, botulistum leeft weer! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-01-2009 21:53] Je moeder. |
|
@ Regeer: Hey, bedankt voor je overzichtje!!! Da's superhandig! quote: Ehm, moest effe opzoeken wat een mocro is, maar nee, Nadir is een astronomische term. Zenit is het punt recht boven je hoofd, en Nadir is daar het tegenovergestelde van... Dus in plaats van héél hoog in de sky nu helemaal naar beneden, diep onder het ondergrondse. 'k wilde het toch even uitleggen. |
|
O, dus dat is die punt die ik altijd boven mijn hoofd zie als ik mijn medicatie vergeet! |
|
Voor meer informatie over het Black Metal Desecration festival, zie hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3082114 Daar stond dat schema ook al een tijdje. |
|
HEUY!!!! Mooie feestjes komen eraan....maar in Leeuwarden, Zwolle en Eindhoven moet ik wel gezelschap krijgen bij de Merch stand [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 05-02-2009 0:56] |
|
quote: *CHECK* Qua Zwolle dan... ik ga wel biertjes halen voor jou. Boeiender |
|
quote: Heerlijk! Ik kijk er al naar uit |
|
quote: Hehe, totaal niet mijn muziek, maar ik ga met Mira mee. Wel een keer leuk om zo'n avond mee te maken lijkt me. En om jou weer eens te zien, lang geleden, hehehe, heb hier nog die Jägemeisterfoto van de Stair, LOL. Boeiender |
|
Daar was Heuy niet bij hehe, dat was ik met die Jägermeister bij de Stair Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Damn, ik was zeker moe, want ik dacht dat jij hier aan het posten was Naja, met Heuy is het ook gezellig biertjes drinken. Boeiender |
|
quote: |
|
quote: Zin in! En je staat op de gastenlijst! Bla |
|
quote: HEUY!!!! Jij ook dan????....minimaal een pot bier inleveren bij de kleine Heuy |
|
quote: Hehe, én 2 cd's. Boeiender |
|
quote:En kleine Hub dan? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ben jij er ook in Zwolle dan? Dan wordt het nog slepen met die halve liters... Boeiender |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |