|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je zit vlak bij de bar als Merchbitch. Boeiender |
|
quote:Ik ben er de hele tour bij dus je mag overal met bier komen sjouwen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wordt een gezellig weekend! 3 dagen slempen en verleppen... Bla |
|
10 dagen tjokkefoll Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aanwezig in Hedon |
|
quote: |
|
Mooi, ik mag zondag tussen de nummers door de boel aan elkaar draaien, en ik denk dat we wel wat zaken als Taake, Elite, Cutthroat, Urgehal, Bathory en andere passende muziek (dus niet alleen black) gaan horen. En tussen het draaien door natuurlijk drie uitstekende bands zien, dat ook nog eens! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zinnin! Vrijdag Zaterdag Zondag Bla |
|
quote: HEUY!!!! Staan we iig dicht bij elkaar voor een lekkere babbel en een lekkere pot bier |
|
quote: +1 + donderdag |
|
Aanwezig in Eindhoven. |
|
HEUY!!!! Morgen alweer |
|
Alweer thuis, was leuk in Hedon. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 14-02-2009 0:44] |
|
quote: |
|
Goffr. geniaal feestje achteraf, hehe... lang leve de winkelwagens! Boeiender |
|
HAHA! Wil ik t weten? Was idd wel leuk feestje! Na iemand naar station gebracht te hebben lekker naar huis gegaan! |
|
Het was zeker een mooi feestje. Ik vond alleen jammer dat Vreid na Kampfar speelde. Was toch wel een anticlimax na het energieke en intense optreden van Kampfar. Verder gezellig gesocialized in het voorcafe |
|
Volgens mij was het best gezellig I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mooi, vanmiddag er naartoe; hoe was Iskald tot nu toe? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Mooie avond!!Zalige zaal,en de sfeer zat er goed in.Zowel iskald,vreid als kampfar waren top |
|
Welke show was u geweest dan? Zelf maar niet meer gegaan. Ik zat al behoorlijk over mijn tax heen van wat ik aankon.. |
|
Ondanks dat het mijn muziek niet is vond ik Vreid nog wel aardig. Iskald gemist en Kampfar is totaal niet boeiend, met die klote folkinvloeden... niet mijn ding dus Boeiender |
|
quote: Matthieu? Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Maar dan met 1 T... en u iz? Boeiender |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |