|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Beste Shay, Je hoeft je hiervoor niet te schamen, dit is een probleem waar veel meisjes van jouw leeftijd mee worstelen. Dit is slechts tijdelijk en niks om je voor te schamen, iedereen heeft dit meegemaakt en er is niks vreemd of geks aan. Kusjes, het ZM panel. |
|
@ AP Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Komt in de beste families voor. Gewoon zeggen "Papa, ik heb hoofdpijn". Waar GAAT dit over ... |
|
Je naam staat genoteerd, we brengen je binnenkort wel een bezoekje. |
|
Snap de vraag niet. Als ik een album goed vind luister ik het vaak, als ik het minder goed vind luister ik het weinig of niet. Er is geen goede of verkeerde manier van luisteren, tenzij je bang bent om op een concert uit te maat te gaan headbangen of zo... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: 666 keer natuurlijk. wat anders! |
|
En dan ritueel verbranden terwijl de cd aan een omgekeerd kruis is gespijkerd. |
|
quote: Dan pas je hier wel. Welkom op ZM |
|
quote:wat een stoere post heb je die van je niggaz? Fuck the world and fuck you |
|
Niggaz brengen je geen bezoekje, die weten waar je huis woont. Of zijn dat mocro's? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-11-2008 20:33] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Allebei, ik weet waar je portiek staat, swa. |
|
Ik weet waar je bed slaapt? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik weet waar je fiets fietst. In Duitsland. Bruce Banner |
|
Benieuwd waar je gevoel voor humor is... |
|
"als je hem hoord" |
|
quote: Jou pakken we ook nog wel. |
|
quote: Anders hang je even de quasi-filosofische kwal uit |
|
quote: |
|
Ik snap wel wat Lord Shay bedoelt... Ik heb dat met name bij technische death metal, maar ik zit er niet zo mee. Het gaat er toch om dat ik de muziek op dat moment relaxed vind om te luisteren. Sommige muziek, met name atonale of chromatische, is gewoon amper te onthouden. Je moet natuurlijk wel enigszins de sound etc. in je hoofd terug kunnen halen, het moet geen zwart gat worden. Anders zou je pas weer weten of je het nou echt goed vond als je het weer luistert. Maar, met name bij grind/(tech) death boeit het moment mij. Maar goed, dat is slechts mijn mening. |
|
Ik snap ook wel wat Lady Shay bedoelt. Ik heb het zelf vooral bij posts van Lady Shay. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: En dus inferieur, oprotten. |
|
quote: officieel is het natuurlijk zo dat je de zanglijnen moet kunnen meebrallen - al dan niet in zelfverzonnen woorden omdat je kennis van het engels niet toereikend is -, je de gitaarsolo's moet kunnen airguitarren en tijdens de drumfills op tijd met gebalde vuisten op en neer kan bewegen, in 1988 is reeds besloten dat keyboardpartijen niet uit t hoofd geleerd hoeven te worden, bij black metal dient men te kijken alsof je een flinke lepel spruiten met zure haring in je koker geschoven krijgt, bij death metal kijk je alsof je nieuwe baan rioleringen leegscheppen is, en bij thrash dien je op zn minst 1 gat in je blauwe spijkerbroek te hebben. Aangezien dit een kwestie van eer is ben je gemachtigd om dit op je slaapkamer te doen en zelf te oordelen of je toe bent aan een volgende cd. succes pissukkel |
|
De prijs voor meest kansloze poging tot geveinsde intelligentie gaat, zonder twijfel, naar de topicstarter. Sodeflikker op met je slappe gezever, muts. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
nou nou... laten we mensen helpen, en langzaamaan aansturen op zelfmoord |
|
quote: Net zoals m'n kat 'geholpen' is.. ? Daar zie ik dan wel heil in.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |