IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Gothic jurken Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-03-2002 20:21 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Voor de gothicmeiden: ik kreeg een mailtje van een vrouw die zelf gothicjurken maakt. Ik weet niet of ze er nog veel wil maken maar als je intresse hebt moet je haar maar ff mailen.
Dit is het mailtje dat ik kreeg:

hallo mijn naam is corrie ik maak als hobby gothic
kleding als je wil kan ik wel watlaten zien de fottos
zijn in de maak je kan niet bestellen want ik heb geen
winkel .ik vraag alleen vergoeding voor matriaal
het is voor mij puur tijd verdrijf daar ik aan huis gebonde
ben.als je door geef wat je graag wil zit er meschien wat voor je bij. maak nooit twee keer het zelfde anders is de lol er af.zal zelf wat aan trekken en dan een fotto sturen we hebben de zelfde maat stuur je stijl door lief met wat details
zodat ik kan kijken of er wat voor je bij zit
laat me wat weten
corrie van der wal. corrie82@hotmail.com

Veel plezier ermee en laat ff weten als je haar gemaild hebt oid, ik ben wel geintresseerd.


I spy with my little and verrry evil eye.....


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-03-2002 20:30 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Interessant! Ik wil wel graag een nieuwe jurk, en veel wat er in de winkel hangt vind ik niet mooi...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-03-2002 20:34 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Klinkt idd. erg interessant. Ik vind de meeste jurken in winkels niet fantasievol genoeg, en ze lijken teveel op elkaar.


the only pleasure is pain


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 14-03-2002 20:44 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

hehe, ik geloof dat ik die vrouw zo maar ff moet mailen


MuayThaigerrr!!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-03-2002 22:26 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ja leuk he. Ze maakt ook jurken "oude stijl" geloof ik. Naja, kijk maar, mail haar maar ffies.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 15-03-2002 11:48 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

In Lemmer (da's in Friesland; eerste plaatstje wat je tegenkomt in Friesland vanaf de A6 vanaf Emmeloord) zit een winkeltje met Gothic kleding. De eigenaresse maakt alles zelf en doet alles naar jouw wens. Het enige nadeel is: het is redelijk prijzig, maar dan heb je wel wat!

http://www.empyria.nl/


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-03-2002 12:22 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Bij die vrouw die me mailde betaal je alleen de stof omdat ze het als hobby maakt. Das wel voordelig dan!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-03-2002 13:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Hoe prijzig is prijzig?
Mijn recentste aankoop was al 800 piekjes. maar goed het is wel van lak en echt fluweel.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-03-2002 13:18 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Cadaveria...heb je een foto van die jurk? Klinkt leuk namelijk


I spy with my little and verrry evil eye.....


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-03-2002 13:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ehhh jah, moet ik even zoeken..
op mijn site staan wel een aantal met mijn jurk, maar niet heel erg duidelijk.. hier komt de link:
http://www.metalprovider.com/witch_of_cruelty/me/index.html


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-03-2002 13:28 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Die foto's bij die muur zijn echt prachtig!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-03-2002 13:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

thnx kimmie.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 15-03-2002 22:14 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 15 maart 2002 13:22 schreef Cadaveria het volgende:
ehhh jah, moet ik even zoeken..
op mijn site staan wel een aantal met mijn jurk, maar niet heel erg duidelijk.. hier komt de link:
http://www.metalprovider.com/witch_of_cruelty/me/index.html


ha! een NOP-per! Kom je wel eens in De Klos?


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 15-03-2002 22:39 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

Mooie jurk joh maare 800 ... gulden hoop ik he?


Ik heb gesproken


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 16-03-2002 14:31 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Mortje is back!


I spy with my little and verrry evil eye.....


ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 17-03-2002 12:40 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

meiskes in gothic jurken... *kwijl*


Fuck with the best, die like the rest.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-03-2002 17:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2002 22:14 schreef Sarjenka het volgende:
ha! een NOP-per! Kom je wel eens in De Klos?

Jep, de laatste tijd niet meer zo vaak, maar ik ben er 6 jaar lang elk weekend te vinden geweest.
Het jammere van de klos vind ik dat de laatste tijd er alleen maar hele jonge mensen komen, of de mensen die niet studeren en hun hele leven in Emmeloord rondhangen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-03-2002 19:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik haal mijne vaak bij astrid op het Waterlooplein ( veel keus in maten en ontwerpen en de prijzen zijn goed te doen)
Of de Malle Heks( Tilburg/Den Bosch.Of Alcatraz in Den Haag die in juni weer open schijnt te gaan

ZEER af te raden Diabolo in A'dam...flut personeel,flut kleding belachelijke prijzen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-03-2002 20:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2002 19:35 schreef Vampie het volgende:
I

ZEER af te raden Diabolo in A'dam...flut personeel,flut kleding belachelijke prijzen
idd. dan nog maar te zwijgen over het aantal jurken wat ophangt aan 1 haakje zodat je uren bezig bent om de jurk in handen te hebben die je mooi vind. BIj astrid krijg je ook vaak korting.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 17-03-2002 22:54 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ik houd er van dat vrouwen zich goed kleden, maar soms zie je mensen die het spul uit de Large halen (van die rooie en paarse gedrochten) en dan denken dat ze heel wat zijn, waterlooplein is idd de place toe bee voor goed en goedkope kleding (al is gothic altijd wat prijzig) je mot alleen wat zoeken. Ik zelf ga om de reisafstand voor mij ook geldt ook wel eens naar Duitsland, in Munster zit er een Gothiczaak om de vingers bij af te likken, voor beide seksen goed spul en de prijs valt mee (euro geldt ook in D. dus gunstig). Naast het gebruikelijke spul hebben ze een hele zooi lakkleding. De zaak heet Teufelskueche...

kijk opw http://www.teufelskueche.de voor info, je kan ook een catalogus bestellen.


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 18-03-2002 11:06 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Mijn enige gothicjurk heb ik bij Blue Moon in Leiden gekocht. Verder is het Waterlooplein idd geweldig. Diabolo is irritant: veel te klein en je ziet nix omdat alles zo op elkaar hangt. Verder tips voor gothic/fluwelige dingetjes: kijk in je oma's/moeders kledingkast en zoek naar oude dingetjes. Ik heb er iig een hoop gevonden. En je bent nog origineel ook!


I spy with my little and verrry evil eye.....


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 18-03-2002 19:28 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2002 12:40 schreef ziekeling het volgende:
meiskes in gothic jurken... *kwijl*

dat d8 ik nouw ook


My madness, my sadness


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-03-2002 19:34 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb zaterdag een vreselijk mooie jurk gezien.. maar kon die helaas niet betalen. Geld is kut!


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-03-2002 19:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die was inderdaad errug mooi.
Kan niet wachten tot ik hem bij je kan zien


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 21-03-2002 15:07 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Op deze site staan wat jurken die Corrie (zo heet die vrouw) gemaakt heeft.

http://www.gothicplaza.homestead.com/Photo_Gallery.html


I spy with my little and verrry evil eye.....


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 15:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

die laatste vind ik wel mooi.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen