|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ok ik mak een deal met je. Jij maakt die foto van mij in jurk en ik beloof dat ik niet zeur als je hem hier post bla...bla...bla... |
|
hehehe, deal. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: eh je hebt hopelijk toch geen ervaring ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
LOL@firefox |
|
quote: Hehehe dat wil jij niet weten Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
nou post die foto van je in een gothic jurk dan ook maar LM |
|
hehe het was een minirokje, en ik dacht het niet :-p Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
jajjajajajajajajajajaj LM in een minrokje ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN |
|
En nu weer on topic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Okee, weer even dit topic omhoogschoppen want: corrie's site is geupdate en er zitten naar mijn mening weer hele mooie jurken tussen. Dus, have a look http://www.gothicplaza.homestead.com MuayThaigerrr!! |
|
jeetje maakt ze die zelf? ik wil met haar trouwen |
|
|
|
Hm..ik betwijfel of je haar zo ver kunt krijgen Ghoulliette MuayThaigerrr!! |
|
ik kan heel lief zijn echt heb zelf alleen twee jurken beide van die simpele een lange en een korte, ik loop eigenlijk ook meestak in broeken |
|
Hoe zit dat met je maat enzo? Moet je die meesturen? En als de jurk dan toch niet past? Hoe zit dat? "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Je mailt haar welke jurk je wilt + maten, dan maakt Corrie ze op maat. Ik heb er zelf 1 besteld en ik heb zo het idee dat dat er meer worden edit- als je jurk niet past, stuur je hem gewoon terug en zeg je wat eraan veranderd moet worden, heel simpel. Je moet wel zelf de verzendkosten betalen btw [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 12-05-2002 20:14] MuayThaigerrr!! |
|
Aha... Okee, klinkt wel goed allemaal misschien toch es mailen. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Succes En de jurken zijn in het echt mooier dan op de foto's dusse...ik ga maar weer eens geld uitgeven [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 13-05-2002 20:13] MuayThaigerrr!! |
|
Ik moet eerst geld verdienen Maar misschien als ik mijn vader lief aankijk "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
DEZE WIL IK!!!!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Oh-ohw, dat word dan mijn jurk met Kimmie delen, ik had mijn oog er ook al op laten vallen. Maar ook op anderen, dus er is genoeg kans dat ik hem niet neem En ik moet ook maar weer es salaris krijgen. MuayThaigerrr!! |
|
Die is cool ja! Damn ik wil geld. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Alleen het enige probleem....wanneer trek ik m in godsnaam aan??? Het is niet echt zo'n jurk waarin je denkt van "goh, ik ga er op een regenachtige maandagochtend op de fiets mee naar school.." I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Dat heb ik ook ja, maar dan ga ik met de bus naar school Hoewel dat vaak slecht uitkomt en ik dus meestal m'n jurken voor thuis en bijzondere gelegenheden bewaar. MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |