IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Gothic jurken Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-05-2002 21:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ehrm kent niemand hier Black Widow te Rotterdam? Die winkel zit er al 15 jaar denk ik, hebben superveel zelfgemaakte gothic-kleding, schoenen, sieraden, accesoires, posters enz!

Kijk hier maar: www.blackwidow.nl

Supergoede zaak, ze maken ook kleding op maat als het niet past, je kaner eigen ontwerpen kwijt e.d.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 13-05-2002 21:03 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Wel veel van gehoord, nog nooit geweest, is er nog niet van gekomen.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-05-2002 21:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik snap helemaal niet wat jullie vinden aan die gothic jurken, tis niet echt mijn touche...


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 13-05-2002 21:04 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Wel van gehoord, nog nooit geweest (ga ik nog wel doen, en als het goed is zeer binnenkort). Maar eerst even die jurken van Corrie, voordat iemand ze voor m'n neus wegsneakt

edit--nog ff reageren op Asherah: ik ben zo gek op die jurken omdat ze zo ongelofelijk mooi zijn en heerlijk zitten. Maar ik draag net zo makkelijk een baggy broek met oversized T-shirt btw.

[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 13-05-2002 21:06]


MuayThaigerrr!!


Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 13-05-2002 21:34 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

ik woon in rotterdam en kom minstens 1x in de week bij black widdow....maar na een paar x er geweest zijn valt het wel steeds meer tegen...de kleding is vaak hetzelfde (maar dan weer net in een andre kleur enzo) en ze hebben er niet van die hele mooi (hoepel)jurken
je kan beter zelf aan de slag met wat stof en een naaimachine...maar heel soms zit er wel wat moois bij, vandaar dat ik ook zo vaak ga kijken


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-05-2002 8:30 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Natuurlijk ken ik black widow, mijn gothicjurken komen er vandaan. Soms hebben ze mooie dingen, heel vaak ook niet...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-05-2002 8:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

de laatste keer dat ik bij blackwidow ben geweest (onderhand 5 jaar geleden) heb ik zelf de gaatjes mogen schieten in de oren van mijn ex


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 14-05-2002 13:54 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik heb zelf niet zo super veel jurken een stuk of 7 heb de meeste in de den haag gehaald in de high tec, ik wil zelf zo'n jurk met een hoepel maar jah das weer zo duur


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-05-2002 15:13 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Vroeger droeg ik ook zo'n jurken, altijd zelfs, die goeie ouwe tijd hé...


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 14-05-2002 15:26 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

uhm ja... ik ben nu ook zelf aan een jurk bezig, maar volgens mij gaat hij mislukken

hoe doen jullie dat allemaal? halen jullie patronen ergens vandaan?


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-05-2002 17:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 mei 2002 8:49 schreef Cadaveria het volgende:
de laatste keer dat ik bij blackwidow ben geweest (onderhand 5 jaar geleden) heb ik zelf de gaatjes mogen schieten in de oren van mijn ex


Is 'ie daarom nu je ex?


Zenial


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 16-05-2002 15:27 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

hmmz weet iemand hoe je die hoepels maak??? please help me ik wil dat weten


Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 16-05-2002 19:11 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

volges mij zijn het van die gwoone hoepels die je ook bij een speelgoedwinkel ken kopen...maar zeker weten doe ik het niet


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-05-2002 20:59 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2002 15:27 schreef Voice_of_thunder het volgende:
hmmz weet iemand hoe je die hoepels maak??? please help me ik wil dat weten


Ik heb er een uit een 2e hands bruidswinkel voor (toen nog F25,-)Kijk daar 'ns


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


morrigan
Usericon van morrigan
Posted 16-05-2002 21:07 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 15:26 schreef Aroussa het volgende:
uhm ja... ik ben nu ook zelf aan een jurk bezig, maar volgens mij gaat hij mislukken

hoe doen jullie dat allemaal? halen jullie patronen ergens vandaan?


ik teken de patronen meestal zelf en anders moet je een knipmode of burda kopen


Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 16-05-2002 21:16 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

staan daar gothicjurken in dan?


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 17-05-2002 19:55 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Ik heb laatst een heeele mooie jurk gekocht!
ik ben een beetje verliefd op hem!


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-05-2002 19:57 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Een jurk is vrouwelijk, we zeggen dus, ik ben een beetje verliefd op haar...


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 17-05-2002 20:02 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 19:57 schreef Asherah het volgende:
Een jurk is vrouwelijk, we zeggen dus, ik ben een beetje verliefd op haar...

oja sorry
correctie

ik ben een beetje verliefd op haar :D


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-05-2002 20:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht


quote:
Op 14 mei 2002 17:59 schreef Zenial het volgende:
Is 'ie daarom nu je ex?

ehhh

quote:
Op 16 mei 2002 15:27 schreef Voice_of_thunder het volgende:
hmmz weet iemand hoe je die hoepels maak??? please help me ik wil dat weten
Je kan ook in 2e hands winkels kijken of ze daar onderrokken hebben van oude trouwjurken.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-05-2002 20:23 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 23 maart 2002 17:09 schreef Cadaveria het volgende:


Hier is nog een jurk van mij. Ik ben er alleen momenteel een beetje op uitgekeken.

Heeeej knap!

Ik vind zo'n jurken heel mooi, maar ik sta er echt niet mee (lijkt of er altijd wat aan scheelt..? En ik ben strakke kleren gewoon) Daarom dacht ik zelf een jurk te maken. Al maandenlang staan alle benodigdheden klaar op tafel, ik hoef er alleen maar aan te beginnen en het komt er niet van.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 21-05-2002 14:25 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

dat ken ik ja..


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 21-05-2002 21:39 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

quote:
Op 13 mei 2002 20:16 schreef WickedKimmie het volgende:
DEZE WIL IK!!!!!!!!!


eej die heb ik bij Corrie zien liggen!
Ze gaat voor mij ook een jurk maken, binnenkort nog een keer naar de stoffies kijken want ze had niet zoveel meer liggen...


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


WhiteRose
Beauty creates Pain
Usericon van WhiteRose
Posted 29-05-2002 14:15 by WhiteRose Wijzig reactieProfiel van WhiteRoseQuote dit berichthttp://www.society1.net

Nou,wat een geleuter over of er in de large nou wel of niet mooie gothicjurken staan!Ik vind spullen in bvb de Pimkie(o.a Hasselt en Leuven,Be) die ik combineer tot het gothic is.Helemaal origineel.En het zijn meestal spullen die toch niet uit het winkelrek raken,zo raakt de verkoper zijn spul toch nog kwijt


Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed !


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-05-2002 23:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

dat zwaard is het mooist..
me moeder heeft nog een rode oude jurk..
beetje kasteelachtig ...ook een handmade gedoe
is wel mooi..
die jurkjes worden ook steeds meer in mjah


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen