|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ja dames en heren, ojc canix lottum presents zaterdag 31 augustus DEATH METAL FEAT INCANTATION (usa) PANDEMIA (cz) PATHOLOGY STENCH (sl) MANGLED (nl) open: 20:00u start 21:45 entree: 9 euro, 7 in de voorverkoop reserveren kan ook: info@canix.nl voor meer info kijk op www.canix.nl |
|
Sorry, waar ligt Lottum? Incantation is wel vet |
|
bij venlo, maar helaas kan ik niet, vier mijn verjaardag die avond |
|
bij lottum, in limburg, kijk op de website voor een kaartje en een route beschijving... het adres is http://www.canix.nl LET OP! ze spelen maar 2 x in nederland, 1x in baroeg en ik x in lottum... in limburg dus... |
|
Sorry tammi, maar dat wordt Baroeg voor mij... ik woon in het hoge Noorden in Utrecht . |
|
mwoa, als je maar verkondigd dat het GEWELDIG was.. dan kunnen ze zaterdag nog beslissen... |
|
kutte van limbau land is dat er maar eens per uur een boemeltje heen gaat (vanuit nijmegen) en daar is een reden voor |
|
dan kom je toch in limbarg wone... |
|
daar wil ik wel heen No meat is sweater |
|
het is verstandig om eerst even te reserveren, dit kan op de canix site http://www.canix.nl of op 't email adres info@canix.nl het wordt een vet feest! mangled rules |
|
wat beter is 26 oktober inhume en cremation in veenendaal, daar kan niets tegen op. |
|
quote: Dat is in de buurt. Wel eens in Maarssen geweest? |
|
quote: hmmm... 12 oktober defcon one, collision en verona beach misschien?? in horst? |
|
verona beach vind ik echt niets, sorry. ben wel benieuwd naar collision (had gister iemand in arnhem een collision shirt aan). defconone is altijd leuk natuurlijk. maar naar horst?? das enemy territory |
|
VRIJDAG 31 AUGUSTUS speulen ze in de baloeg... und ich bin dabei!! Ik, Wil Schuurman |
|
is dat volgend jaar dan? het is namelijk vrijdag 30 augustus (taartdag!!!!!) |
|
Ooeeps... VRIJDAG 30 AUGUSTUS in de baloeg ja en DAAR ben ik bij Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Aargh! Zo dichtbij, yet zo onbereikbaar! Hoe zit het met bussen tussen Lottum en Venlo? [edit] gezien de begintijd kan ik de bus terug wel vergeten... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 10-08-2002 19:37] |
|
Valt er wat te stappen/zuipen daar in Lottum/Venlo/wherever? Dan kenne we wel naderhand stappen en wat groten blikskes bij het station/garderobe neerpleuren voor achteraf en wachten op de bus/trein 's morgens? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-08-2002 0:44] |
|
Dat lijkt me best leuk om te doen; zie ik ook eens wat limburgse ZM'ers... Wie weet. |
|
quote: sorry... typ foutje, we beginnen om 20:45... maar t is verstandiger om met een auto te komen, anders mis je incantation.. |
|
quote:Hmm.. is dat al bevestigd want dan kan ik het wel op de site zetten.... |
|
Ik ben in den Baroeg |
|
ik moet nog even denken heb ook een verjaardag |
|
quote: jep staat vast, t is in ojc knor in meterik (bij horst) voor meer info tammi3000@hotmail.com... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |