|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
nope heavy maar even diamond head, iemand hier die die band ook zo super gaaf vind? vooral die 1e plaat aaarghh! LIGHTNING TO THE NATIONS http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Seaxon - Killing Grounds is kewl |
|
Uit welke jaar is Killing Ground dan? |
|
die is uit 2001 volgens mij! |
|
Maiden heerscht zoiezo, Ik snap het nooit, velen beweren dat Saxon hier ook tot word gerekend, is dat zo? |
|
quote:eentje met vierkant hoofd en kapsel, ze zijn er terug, er is wat amanden terug een dubbel CD uitgekomen van ze, vraag neit wat er op staat kheb de beloofde promo nooit gekregen. De Pilgrimage LP heb ik welen die's eigenlijk wel goed ja, heb ik wel al lang niet meer beluisterd, en waren duits, en ietsje ver achetr op de nwobhm... jij met al je offtopic bands tsss Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
natuurlijk hoort SAXON tot de NWoBHM, is een van de prototype NWoBHM bands, samen met maiden de grootste nog bestaande! (tenzij men Def Leppard er nog tot rekent!) |
|
quote:Fleppard moet erbij ja als we politiek correct willen zijn en Maiden heeft imo maar twee NWOBHM platen, je weet wel welke. SAXON zijn nog steeds de goden! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hmm..... ja die eerste twee platen van maiden vind ik ook het beste ik hou van Paul DiĆnno's stem, die nummers ook geweldig. maar tot somwhere in time is het allemaal wel te klassificeren als NWoBHM IMO! Saxon is idd erg goed |
|
bah maiden zuigt gewoon :p Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nou vind Maiden best OK maar is zeker niet mijn favo band, maar ze hebben wel goede klassiekers geschreven! |
|
Ik vind Maiden echt fantastisch, ga ze vrijdag live zien, veel zin in. Maar die nummers met die andere gast op zang vind ik allemaal eentonig en saai, blij dat good old Brucie weer terug is |
|
Saxon heerst Iron Maiden er 100 x uit Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik vind saxon ook beter dan IM, maar welke gast doel je op ik hoop Blaze, Paul Di'Anno was allesbehalve eentonig en saai. Die eerse twee maidem platen zjin geweldig IMO! |
|
Hmm, iuk dacht dat er naast Bruce maar een andere gast bij is geweest. noujah, behoort Powerslave tot de eerste twee? Dat vind ik namelijk wel een goed album. Maar toch vind ik het latere werk beter. Bijvoorbeeld 7d son of a 7d son, heerscht al meer. |
|
Nou ik vind juist het latere werk van maiden niet om over naar huis te schrijven! Powerslave is een heel goed album idd maar da's de vijfde, de eerste twee zijn door Paul DiAnno ingezongen (iron maiden en killers), pas op het derde album (number of the beast) is Dickinson erbij gekomen. In 1993 is die vervangen door Blaze Bayley waarmee ze twee erbarmelijke platengemaakt hebben! (x factor en virtual XI) toen stonden ze ook voor 1500 in de duitse clubs te spelen! |
|
Nee, de eerste 2 platen (Iron Maiden en Killers) waren met Paul DiAnno, degene die jij bedoelt zijn waarschijnlijk The X-factor en Virtual XI, deze zijn met Blaze Baley. En die gast zingt wel behoorlijk saai en soms tegen het valse aan.. Wat dat betreft blij dat Bruce weer terug is Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
oeps, net te laat met replyen.. Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
ik heb net nog es Virtual XI opgelegd, verre van slecht vidn ik, maar wolfsbane was stukken beter iig! en Blaze solo ook ontopic nu, NWOBHM! Ik ben er een nummer aan't het over schrijven zelfs! Quarts, Saracan, Amethyst, Jess Cox (solo), Shadowfax, Sabre, Dragonslayer, MainEEaxe, Dark Star, PRAYING MANTIS! opjagen en binnenhalen... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik vind virtual XI echt super belabberd! NOG slechter dan de X factor. maar ja heb ook totaal geen waardering voor Blaze! |
|
quote: Was Number of the beast voor Powerslave? Hmm,ik heb een totaal verkeerd beeld van Maiden's verloop, maar ze schoppen kont! |
|
1980 Iron Maiden (Paul Di'Anno) 1981 Killers (Paul Di'Anno) 1982 Number of the beast (Bruce Bickinson) 1983 Piece Of MInd (Bruce Bickinson) 1984 Powerslave (Bruce Bickinson) 1985 Life After Death (Bruce Bickinson) 1986 Somewhere in Time (Bruce Bickinson) 1988 Seventh Son Of A Seventh Son (Bruce Bickinson) 1990 No Prayer For The Dying (Bruce Bickinson) 1992 Fear Of The Dark (Bruce Bickinson) 1993 A real Live One (Bruce Bickinson) 1993 A real Dead One (Bruce Bickinson) 1994 Live At Donnington (Bruce Bickinson) 1995 The X Factor (Blaze Bayley) 1997 Virtual XI (Blaze Bayley) 2000 Brave New World (Bruce Bickinson) Even uit mijn hoofd |
|
Hmm, ok dankje, kan weer meepraten |
|
1993 A real Live One (Bruce Bickinson) 1993 A real Dead One (Bruce Bickinson) 1994 Live At Donnington (Bruce Bickinson Daar meot je dus Maiden voor heten..... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |