|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind Teethed.... ook het best. Als er één plaat het predikaat 'poëtisch' verdient, is die het wel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik heb maar 1 nummer gehoord van teethed en vond het echt niet goed. Ook echt niet raar dat ze daarna er mee zijn opgehouden. [Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 24-03-2015 0:28] |
|
Vanavond zien, megasiked. Kan iemand enig inzicht in de setlist geven? Teethed integraal? Ook nog wat ouds? Want dan is de avond snel gevuld. En Teethed is gaaf. Vond hem de eerste keer wat tegenvallen, maar het kwartje viel na een paar keer wel. Het einde van Burnt Year geeft me nog steeds iedere keer kippenvel. "I watched my sun die, buried!" [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 24-03-2015 8:38] |
|
quote:Ze spelen nummers van Teethed en Mammal. quote:Ik had ook iemand aangesproken, maar dat was ook niet jij. Hele goede show van Altar of Plagues. Deuil was ook leuk. Het was jammer dat bij Malthusian maar één zanger te horen was. |
|
quote: Nice, dank je. Ben benieuwd. Heb ze rond White Tomb en Tides al gezien, dus wel leuk dat ze nu totaal andere dingen gaan spelen. |
|
quote: Ik weet niet meer over welke plaat ik het had hierboven, maar ik draai nu Teethed Glory and Injury en dat is erg vet, goede eigen sound en mooie spanningsbogen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Waar stond jij ergens? Ik bij Malthusian helemaal achteraan aan de toog kriekjes te hijsen, bij AoP helemaal vooraan links... quote: Inderdaad, erg vet, de nummers van Teethed... kwamen echt heel goed uit de verf, een aantal kippenvelmomenten en stevige climaxen. Er liepen een paar details fout (drummer die stok eens verloor, gitaargeluid viel paar keer weg,...), maar toch een heel vol en rijk geluid met drie man! [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 24-03-2015 14:56] |
|
quote: Hoe kan je elkaar mislopen in die zaal? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
vandaag voor het eerst teethed beluistert. Veel erg slechte nummers met debiele riffs met A Body Shrouded als diepte punt. Al trok ik de laatste paar nummers wat beter. Veruit hun slechtste album. Ben benieuwd of het live beter overkomt. Zal wel druk worden straks. |
|
quote:Bij beiden ergens voor of naast de geluidstafel. quote:Die laptop deed ook nog mee! Ik vond vooral de Mammalnummers erg vet, op plaat missen die iets. |
|
quote: Bomvolle zaal en ik had enkel een vaag idee hoe Bokkie eruit zag op basis van een fototopic post van lang geleden... Perfect mogelijk dus! |
|
Jij hebt kort haar toch? |
|
quote: Yep, hoe weet jij dat? Ik had nog niet thuisgegeven in het fototopique dacht ik... Voor de gelegenheid in wit AoP shirt getooid EDIT- ik zocht naar lang haar en een baard, ook niet zo specifiek dus... [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 24-03-2015 20:01] |
|
quote:Klopt, maar er stond een kleine foto bij het stuk van je afstuderen ergens. Maar misschien was je dat niet eens, sowieso te lang geleden dat ik die zag dus had geen idee alsnog hoe je eruit zag. Volgende keer beter! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |