|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er over uit, eigenlijk is 'ie gewoon heel erg gaaf! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dat stuk in 'Twelve Was Ruin'. 'Push And Release, Push And Release...' en dan die industriële geluiden erachter aan.... Zo gaaf. Bokkie. Dit is verre van puberaal. Uitermate volwassen, zelfs. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik moet hem nog wat vaker luisteren. Hij is wat op de achtergrond geraakt door Roadburn. |
|
Meh. Ik zet White Tomb ooit nog wel een keer op. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: tzalwelzijn! |
|
Inmiddels een stuk of 10x gehoord en bevalt me uitstekend. Anders dan hun oude werk maar een stuk unieker en vernieuwender. God Alone was eerst eventjes wennen maar toen ik de plaat in zijn geheel hoorde vielen de puzzelstukjes in elkaar. Edit: Oja, en de vocalen in Burnt Year zijn belachelijk intens, iedere keer weer kippenvel. [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 28-06-2013 19:05] |
|
Altar Of Plagues stopt er eind dit jaar mee. Altar of Plagues will conclude this year. I decided before writing "Teethed Glory and Injury" that it would be our final album. It was executed with this fact in mind. I can state it no more simply than this; it is time to move on. We considered whether or not we would say anything at all regarding this. But at the very least, we would like to give people an opportunity to see us perform again should they care to. And so, these upcoming shows will be our final. Our very final performance will be on October 19th, at Unsound Festival Poland. As a festival that celebrates the eclectic and the eccentric, I can think of no other place that would be more appropriate for this occasion. It is exactly the type of environment in which I have always aspired to share our work, and it will be a celebratory occasion to conclude at what I believe will be the peak of our existence as a group. I still find it difficult to believe that what began as a bedroom recording in 2007, became a group of individuals that have performed in Moscow, San Francisco, and many places between. We have travelled further, and shared more music than we had ever expected. Thank you to each and every person who supported us. I will continue to work as WIFE . However, I am not closing the door on the sounds I developed as Altar of Plagues. Many stones remain unturned. James / Altar of Plagues / July 15 2013 Geen optredens meer in Nederland jammer genoeg. Ik had ze graag live willen zien. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-07-2013 16:21] |
|
Jammer. Heb ze tweemaal live gezien, waarvan één keer met erg slecht geluid. Had wel een herkansing gewild. |
|
Ze stoppen? Begint de hipstertrend passé te zijn? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Zwaar kut. Vermoed dat er ook geen Belgische datum meer in zal zitten en Roadburn volgend jaar mogen we ook vergeten. |
|
quote: Ze hebben nog vijf concerten in de planning staan. Het laatste concert is in oktober. De Benelux zit er niet bij. James Kelly gaat nu verder met WIFE, zijn electronic project dat trouwens erg goed is. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-07-2013 20:56] |
|
fok dees Horns up! |
|
Kom donderdag aan in Dublin, dan is het ook hun laatste Dublinconcert, maar meepikken die handel! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: 1 keer gezien wou ze per se zien, de rest was bijkomstig. de rest bleek beter, zijnde Year of No Light en Zeni Geva signature |
|
quote: |
|
Hafgufa |
|
anarchistische bibliotheek Boekenkasten omvergooien? De boel in de fik steken? Heeft u die en die titel ook? Geen idee wat er hier allemaal staat. Man o man. Wat een moeilijke mensen. De bemensing van de Onderbroek en de Klinker bestaat uit vrijwilligers die zich vanuit het DIY-idee (Do It Yourself) inzetten voor een andere maatschappij dan de huidige kapitalistische grijp en graai samenleving. |
|
23/03 staat met stip genoteerd, al is jeugdhuis Job in Lochristi en niet in Lokeren [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 21-01-2015 21:36] |
|
Sterker nog het is Sint Amandsberg. Foutje van Altar of Plagues, denk ik, op de poster staat het wel goed. |
|
quote:Is kraken ook al hipster tegenwoordig? |
|
Alles lijkt wel hipster tegenwoordig. Altar of Plagues zou ik heel graag live willen zien, nu nog even afwachten of ik kan. Malthusian als support is ook cool! |
|
quote: Daar bij de Carrefour? Die zaal waar ongeveer 30 man in kan? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik ga dat toch niet allemaal lezen hé? Als je op gaat treden in een soort bieb met allemaal kleuren, dan vind ik het al gauw hipster Hafgufa |
|
quote: Ja, blijkbaar, ik vind het ook een beetje vreemd, maar een optreden waar ik met de fiets naartoe kan, ga ik toch niet laten liggen... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |