IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Altar of Plagues (Ierse Black met progressieve Anathemaklanken) Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-01-2015 9:29 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Het mondaine Lochristi.

En nu gaan we vegen

Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 22-01-2015 10:26 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

quote:
Op 21 januari 2015 22:39 schreef Ravnajuv het volgende:
Ik ga dat toch niet allemaal lezen hé? Als je op gaat treden in een soort bieb met allemaal kleuren, dan vind ik het al gauw hipster

De Grote Broek is een gebouw waarvan de begane grond een soort eetcafé is met inderdaad een grote boekenkast. Boven wonen mensen en in de kelder is een klein zaaltje (volgens mij gaan er zo'n 100-150 man in) waar geregeld concerten en feestjes worden georganiseerd. Een erg tof zaaltje met altijd een goede sfeer. Heb er al heel wat vette shows gezien (Tragedy als hoogtepunt denk ik) en AoP in zo'n klein punkhol lijkt me sowieso gaaf.

Heb ze twee keer gezien (ACU en W1), maar dit is de eerste (en laatste) keer op fietsafstand.

[Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 22-01-2015 11:14]

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 22-01-2015 19:45 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2015 9:29 schreef caron het volgende:
Het mondaine Lochristi.

Ik ben daar aan het bouwen...

Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 22-01-2015 21:14 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Zo dicht bij huis laat ik niet schieten. Zin an!

[Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 22-01-2015 21:16]

Northward
Usericon van Northward
Posted 22-01-2015 22:44 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Misschien in Antwerpen nog eens checken.
Paar keer gezien en vond het altijd wel de moeite waard.
White Tomb blijft super.

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 22-01-2015 23:02 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2015 22:44 schreef Northward het volgende:
Misschien in Antwerpen nog eens checken.
Paar keer gezien en vond het altijd wel de moeite waard.
White Tomb blijft super.

Misschien wel Antwerpen en Sint-Amandsberg doen, 't is toch de laatste keer...

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 23-03-2015 14:22 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Vanavond in Sint-Amandsberg, iemand geweest in Antwerpen gisteren? Looking forward!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-03-2015 14:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2015 14:22 schreef mikkasscar het volgende:
Vanavond in Sint-Amandsberg, iemand geweest in Antwerpen gisteren? Looking forward!

Gisteren niet, maar ben wel al in Antwerpen geweest. Geen leuke stad.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-03-2015 14:31 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2015 14:22 schreef mikkasscar het volgende:

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-03-2015 15:20 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Juist terug van Ghent, en van Ierse zooi met fucking anathemaklanken ga ik niet terug. Niet.

Wie verzint zoiets?????

Fuck Ierland.
Fuck progressief.
Fuck Anathema.

Zo.

En nu gaan we vegen

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-03-2015 15:20 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2015 15:20 schreef caron het volgende:
Juist terug van Ghent, en van Ierse zooi met fucking anathemaklanken ga ik niet terug. Niet.

Wie verzint zoiets?????

Fuck Ierland.
Fuck progressief.
Fuck Anathema.

Zo.

Héhé, lucht effe op zeg.

En nu gaan we vegen

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-03-2015 15:23 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Gelukkig. Denk om je hart, Hein.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-03-2015 15:24 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2015 15:23 schreef Ralph het volgende:
Gelukkig. Denk om je hart, Hein.

Welk hart?

En nu gaan we vegen

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-03-2015 15:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2015 15:24 schreef caron het volgende:
Welk hart?

Emo.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-03-2015 15:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Een Ierse band in St-Amandsberg, volgens mij gaat er veel Cara-pils zijn.

En veel rugzakkenvolk dat van bovenstaande delicatesse gedegusteerd heeft en nie meer weet van welke planeet ze zijn (quod non).

En nu gaan we vegen

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-03-2015 15:26 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2015 15:25 schreef BenKnuckles het volgende:
Emo.

E-mooootion...is my middle name.

Euhm.

NOT.

En nu gaan we vegen

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-03-2015 15:57 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Teethed even geprobeerd. Damn, ik hou het toch maar bij White Tomb/Tides. Ik ga het nog wel eens proberen, maar tot zo ver vind ik het compleet a-boeiend. Mammal moet ik nog horen ook.

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 23-03-2015 16:40 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 23 maart 2015 15:57 schreef Dirge for november het volgende:
Teethed even geprobeerd. Damn, ik hou het toch maar bij White Tomb/Tides. Ik ga het nog wel eens proberen, maar tot zo ver vind ik het compleet a-boeiend.

Teethed moet je meerdere keren beluisteren voordat hij echt binnenkomt. Ik vind het echt een meesterlijke plaat en de beste van Altar of Plagues. Fantastische integratie van electronica en vocalen die werkelijk waar door merg en been gaan. Vooral aan het eind van Burnt Year zijn ze echt ongekend intens.

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 23-03-2015 16:40 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2015 15:20 schreef caron het volgende:
Ierse zooi met fucking anathemaklanken ga ik niet terug.

Je hebt de band duidelijk nog nooit gehoord...

@Bokkie: even wuiven vanavond, dan gaan we aan het

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 23-03-2015 16:42 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2015 16:40 schreef HierIsMike het volgende:
Teethed moet je meerdere keren beluisteren voordat hij echt binnenkomt. Ik vind het echt een meesterlijke plaat en de beste van Altar of Plagues. Fantastische integratie van electronica en vocalen die werkelijk waar door merg en been gaan. Vooral aan het eind van Burnt Year zijn ze echt ongekend intens.

Helemaal mee eens, is een band die je best chronologisch volgt, anders zijn de veranderingen soms wat drastisch te behappen. Best dus eers Mammal checken en daarna hun Teethed...

_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 23-03-2015 16:50 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Heb alleen Teethed Glory and Injury gehoord en hij kwam meteen bij de eerste luisterbeurt goed binnen.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-03-2015 17:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hmm bij mij kwam hij over als saai door het (eerste indruk, dus pin me er niet op vast) misplaatste minimalisme en de simplistische ambient. Dissonant om dissonant te zijn... Nuja, ik ga jullie wijze raad binnenkort weleens opvolgen.

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-03-2015 18:01 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2015 16:40 schreef mikkasscar het volgende:
Je hebt de band duidelijk nog nooit gehoord...

@Bokkie: even wuiven vanavond, dan gaan we aan het

Ik laat deze kelk resoluut gaarne aan mij voorbij gaan.

RE-SO-LUUT.

En nu gaan we vegen

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 23-03-2015 19:56 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik heb wel meerdere dingen van hun gehoord maar vind hun eerste ep nog altijd het meest boeiend. In tegenstelling tot veel andere post-black release heeft die namelijk best wel nog wat meer traditionele venijn.
Malthusian is een best leuke band ook afgaande op hun demo. Ga straks hun nieuwe EP beluisteren.

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-03-2015 22:37 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Malthusian is echt vet, groeier.

En nu gaan we vegen

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com