|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: we hebben satanische moorden. Nu zijn we nerd af. Eigenlijk moet je iemand in de bips prikken om serieus genomen te worden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: "hele grote moederneukende zwaarmetaal" Geniaal stukje |
|
quote: Neen, een textielen shirt met een print die na het wassen even lang als breed is, slecht gestikte naden, een print die faal word, nee.. dan betaal ik liever wat meer en dan heb ik een mooi getailleerd shirtje, die niet uit fatsoen is na 1 keer wassen, inclussief een gestikt logo, zodat die niet verkleurd. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 10-01-2009 17:23] Against God and Government |
|
heheh nooit geen last van gehad alleen een keer een shirtje gehad waarvan na 1 keer wassen het al vol gaten zat, damn. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat Burry zegt ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Klopt, dat heb ik ook al eens gehad, ben er toen mee terug gegaan, een weef fout noemen ze dat, althans dat zei die vrouw van dat winkeltje. Against God and Government |
|
quote:gehege ach ja wat kun je verwachten met shirts die 15 euro zijn hahaha Fuck the world and fuck you |
|
quote:True Metal? My friend, watch out for traitors... |
|
Metal is om naar te luisteren en niet om over te zeuren. Of is dat ook een vooroordeel? |
|
Ja, je bent een rasist, ik zou mezelf aangeven bij de Politie als ik jou was. |
|
quote:Je kan je zo metal voelen, dat je geen bandshirts meer hoeft te dragen. Hell, je kan je zo metal voelen dat je er niet meer naar hoeft te luisteren. WTF, je kan zo metal zijn dat je niet meer gezien wilt worden als metalhead! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door mental op 12-01-2009 7:18] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hebben we per ongeluk een databaselink met het forum van Elle girl opgezet? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Volgens mij is het grootste vooroordeel over metalheads dat het nerds zijn. En dat klopt nog ook. Verder denk ik, net als Chelman, dat het niemand ene fuck kan boeien. |
|
quote: haha hoe typisch ook weer, de ongeschoren neanderthaler beticht iemand weer van homofiel gedrag alleen omdat het een shirtje aan heeft dat wel een fatsoenlijk model heeft, metal verantwoord hoor. Against God and Government |
|
|
|
ja, die zit |
|
Rotzak: |
|
Di's geen metalshirt zeker? Much good that did you, dressing up. Still look like a monkey. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee knul, door je gelul erover als een meid van 14. Dat jij denkt dat ik een ongeschoten neanderthaler ben, sja, laten we het er maar op houden dat mijn kleren waarschijnlijk toch wat duurder zijn dan die van jou Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Accepteer nou gewoon dat 'ie je keihard heeft gePWND dude. |
|
quote: En vent die zich erg volwassen voor doet en vind dat ik mij gedraag als een meid van 14 en dan komt met de tekst "laten we het er maar op houden dat mijn kleren waarschijnlijk toch wat duurder zijn dan die van jou " erg volwassen hoor Gimli. Against God and Government |
|
quote: Jij hebt duidelijk niet gelezen, had je soms je haar voor je ogen? Ik heb nooit gezegd dat ik geen metalshirts heb gedragen, ik heb alleen gezegd dat mijn voorkeur nu ergens ander naar uitgaat dan een vodje met een printje.. Against God and Government |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |