|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee publieke eigendommen slopen en vrouwen stalken, dat is volwassen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vrouwen stalken? Waar heb jij het over? Ik heb tevens nooit gezegd dat ik volwassen ben.. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-01-2009 11:21] Against God and Government |
|
quote: Iets met een huisgenote en een telefoon en een of andere sexistische opmerking die ze niet echt trok of zo? Kan ook je sidekick geweest natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik lees vooral dat je nu heel hard bezig bent om je slick imago te cultiveren hier. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dan lees jij niet goed, en voor de goede orde? Wat is een Slick Image in godsnaam. Against God and Government |
|
quote: Ik heb twee huisgenoten, twee kerels Against God and Government |
|
quote: http://www.merriam-webster.com/dictionary/slick%5B2%5D 1a of 1b Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je weet ongetwijfeld wel wat ik bedoel, was het niet die huisgenote van Pascalorie die aangifte had gedaan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh wacht, je bedoelt die gek uit Amsterdam, dat was haar eigen domme schuld. Against God and Government |
|
quote: Tuurlijk! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je bent gewoon een kaal paupertje knul Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ja dan niet Against God and Government |
|
quote: En jij een harige beer Against God and Government |
|
Tina forum? |
|
quote: Ze wilden met alleen niet hebben bij Bear Force 1.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Alle vooroordelen worden wel weer voorzien van een ruime bevestiging... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Tis verdomme net de Veluwe met al die smerige dorpsroddels.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Laatste twee pagina's maken mijn dag meer dan goed, lekker dat gehap naar elkaar. |
|
Ik vond het ook leuk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Had ik al gezegd dat ik een beherit shirt heb, waar ik verdomde trots op ben? En getailleerde shirts staan natuurlijk alleen mensen die sprtief gebouwd zijn. Zo'n bierpensje in zo'n ding ziet er natuurlijk niet uit, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Had je die niet van mij, Wim? |
|
Jazekers. En ik ben er nog steeds erg blij mee. Maar ik mag ook gewoon graag het woord beherit posten, doet het altijd erg goed hier, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-01-2009 22:01] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mooi |
|
Kan dit topic niet in de ban? Lekker kansloos dit zeg. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |