|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Oh ja jij bent zo'n poser,in het weekend de metaller uithangen met je cult shirts en doordeweek lekker in het pak, of nie dan ? Fuck the world and fuck you |
|
Metalheads hebben doorgaans langere teennagels dan kinderartsen signature |
|
Na het lezen van dit topic kan één vooroordeel iig bevestigd worden. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Dat zou dan 'nie dan' worden. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Moi, hier. daarom zeg ik altijd maar dat ik muziek liefhebber ben ipv metalhead. Het gaat uiteindelijk ook om de muziek die je zelf leuk vind dus waarom zou je dat moeten verdedigen...... snap dat niet zo. Je vind iets leuk of je vind iets niet leuk; klaar! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:je bent WR niet! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Vrouwen kunnen niet grunten? |
|
Dat is geen vooroordeel, dat is een feit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Enige gelijkenis was toen ik een jaar of 8 was geweest wel weg ja Maar goed, ik heb geen pakken (ik pas zowieso niet in confectie jasjes) en ook geen cult t-shirts voor zover ik weet Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Jah ik zie dat jullie je allesinds wel uitleven op het enigste vooroordeel dat ik absoluut niet ga bespreken, het uiterlijk en ook het 'nerd' zijn. Maar voel je vrij om een nieuw topic te openen op mijn forum, hoor je ook nog eens wat enkele mensen ervan denken die niet zo voor metal zijn. En dat vrouwen niet kunnen grunten is een vooroordeel, of dacht je dat de muziek van Arch Enemy met de computer is gemaakt? Cabaretier clipje is btw wel geestig. En er zijn idd zes vooroordelen op het forum maar ééntje ga ik niet bespreken in mijn eindwerk. Maar wil wel weten hoe mensen daarover denken. En als wat meer mensen nu eens registreren en reageren op de polls dan kun je nog bewijzen ook dat niemand ook maar iets geeft om die vooroordelen. [Dit bericht is gewijzigd door Thornugly op 17-01-2009 13:52] |
|
Ik ben geen nerd. zou je je vooroordelen lekker ergens anders willen gaan spuien ? Fuck the world and fuck you |
|
Nerds heerschen en ik dus ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Angela Gossow grunt niet. En ja, er wordt behoorlijk gesleuteld om haar dat geluid te geven. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Niks mis mee. [Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 17-01-2009 15:22] |
|
quote: Volgens mij zit jij nu uit je nek te lullen Zeiktor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Sterke opmerking Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat niet wegneemt dat de vocals van Arch Enemy heel erg overrated zijn. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Leg ons dan eens uit waarom Angela niet grunt en wat er allemaal aan gesleuteld wordt en hoe jij dit allemaal weet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ze staat toch niet bekend als briljant gruntster of wel? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Jij komt nog niet zolang hier, denk ik. anders had je geweten dat Zelthor alles weet. ( nou ja, iig veel, hehe ) Fuck the world and fuck you |
|
Er wordt zeker wel met effecten gewerkt bij Angela, maar dat neemt niet weg dat ze een behoorlijk goede strot heeft. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Voor een wijf dan he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat een enorme kontlikker ben jij toch ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Wil je ook een keer ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |